Tropical dress | Krvavica - Moja podróż do Chorwacji #3

Krvavica to nadmorska osada położona na Rivierze Makarskiej. Jest to dość spokojne miejsce. Nie było tu "nocnego życia" po zmroku robiło się spokojnie i pusto. Przynajmniej w okolicach miejsca, w którym mieszkaliśmy. Krvavica to odwrotność tego, czego oczekiwałam od wyjazdu do Chorwacji :D marzyły mi się nocne spacery, imprezy i tłum ludzi :D A tego mogliśmy doświadczyć 4,5 km dalej, czyli na Makarskiej, gdzie wybieraliśmy się pieszo wzdłuż plaży dzięki czemu odkryliśmy fajne, zaciszne miejsca :) Jeżeli ktoś szuka spokojnego, rodzinnego miejsca to Krvavica jest idealna :)  Plaże są tam cudowne i do tego mniej tłoczne :) To jedyny plus bycia w tym miejscu :D 
Z tarasu, na którym robione były zdjęcia, mialiśmy wspaniały widok na masyw górski Biokovo, na którego szczyt można było wejść :) Były nawet takie plany, jednak 40 stopniowe upały nas pokonały - odpuściliśmy sobie :D I tak piesze wędrówki do Makarskiej nas wykończyły, więc mogliśmy sobie wyobrazić jak będzie wyglądać nasza trasa na szczyt :(

Sukienka - Born2Be.pl



12 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia! Super klimat. Sama już nie mogę się doczekać włąsnego urlopu!

    Miłego dnia
    Zapraszam do siebie w wolnej chwili, xx Bambi
    P.S Na moim ig ruszył konkurs do wygrania bransoletka SOUTACHE.

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna sukieneczka ;) Ale te widoki *-* Aż zapiera dech - zobaczyć to wszystko na własne oczy - bezcenne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się wybrać do Chorwacji, te piękne widoki robią swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz w tej sukience ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne zdjęcia! I śliczna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka ma śliczny print! Podoba mi się. <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana w kolejną piękną podróż nas zabrałaś <3
    widoki zapierające dech w piersiach- niesamowite na prawdę ! :) :)
    Aż się poczułam jakbym sama tam była, ale mam nadzieję, że za rok nam się w końcu uda pojechać :)

    Pięknie wyglądasz :)
    A sukienka jest superowa :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealne miejsce! Jest czego zazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudownie wygladasz a widoki sa rewelacyjne <3

    ANGELIKA MARTKO BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. ������ Mam taką samą sukienkę! Widzę, że nie tylko ja lubię ubierać się w born2be! ��
    Zdjęcia piękne, bardzo fajna pamiątka z wyjazdu, może sama kiedyś wybiorę się do Krvavicy ❤

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger