Trapezowa spódnica NAKD + torebka z kołem Moodo

Hej!! Dziś przychodzę do Was ze stylizacją, gdzie główną rolę ogrywa spódniczka. Pochodzi ze sklepu NAKD. Ma bardzo modny wzór - duże kieszonki z guzikami w stylu retro. Do niej dobrałam duże kolczyki, moje ulubione czarne body i torebkę z kołem ze sklepu Moodo, o którym opowiadałam Wam jakiś czas temu (TU LINK). Jak Wam się podoba?


Z kodem "mismarli20" dostaniecie -20% na wszystkie rzeczy ze sklepu NAKD. Dodatkowo dostawa i zwrot jest za darmo :) 


Body - Bershka 
Kolczyki - SINSAY
Buty - czasnabuty.pl


12 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja! :) Pięknie w niej wyglądasz Kochana ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna elegancka i kobieca stylizacja ;) W bucikach się zakochałam <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna stylizacja❤ Uwielbiam twoje zdjęcia i jestem już od nich uzależniona:)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygladasz mega, caly zestaw mi sie podoba <3 sliczna jestes !!!

    ANGELIKA MARTKO BLOG

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale łaaadnie ♡ Te body mają świetny dekoldzik ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem zachwycona Twoimi włosami :) Wyglądają cudownie!!

    Zapraszam na mój blog kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale jesteś piękna :) Stylizacja świetna, bardzo podoba mi sie spodniczka z połączeniu z czarną Góra bardzo elegancko, ale i na luzie :) Świetny blog będę zaglądać częściej :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetną figurę <3 i te włosy ! :) super :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna spódnica! Bardzo lubię ubrania z NAKD ;)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger