Body z nadrukiem MOODO.PL

Hej Kochani! Dziś, żeby nie zanudzać Was ciągle zdjęciami z wakacji, dla odmiany post z Polski :D Też tak macie, że wybieracie jeden element z garderoby, który chcecie założyć i dobieracie do niego resztę? Ja właśnie tworzyłam swój cały look pod czarne body :) Nie jest to wymagający ciuszek, więc pasuje do niego praktycznie wszystko :) Ja postawiłam na szorty z lampasem i klapeczki z kokardką :) Body to nowość ze sklepu MOODO i oprócz nich mam do pokazania jeszcze kilka rzeczy z tego sklepu. Moodo to polska marka, która posiada w swoim asortymencie bardzo dobrej jakości ubrania oraz akcesoria i torebki :) Rozmiary mają standardowe. Nawet zamawiając spodnie jensowe trafiłam z rozmiarem, a to jedna z niewielu części garderoby, których się boję zamawiać przez Internet :) Myślę, że kobiety w każdym wieku znajdą coś dla siebie :) Zarówno moje rówieśniczki, jak również Panie w wieku mojej mamy :) Do tego jest szeroki wybór rozmiaru, od XS do XXL :)
Wracając jeszcze do mojej stylizacji, to body mają przyjemny materiał i coś czuję, że nie będą się spierać zbyt szybko. Widać, że jakość jest super :) Dostaniecie je jeszcze w kolorze białym. Znacie ten sklep? 
Szorty - BERSHKA
Klapki - Czasnabuty.pl


15 komentarzy:

  1. Stylizacja ze sportową nutką. ;) Masz świetne klapki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny look! Klapeczki super. :)
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To body jest świetne! Uwielbiam ten napis ;) Bardzo ładnie wyglądasz w całej stylizacji ;) Masz śliczną figurę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oh I love it the top darling
    xx

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja, spodenki są świetne ♥ !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ślicznie wyglądasz 😍
    Stylizacja super 😊
    https://twinstyl.blogspot.com/2018/08/muzeum-figur-z-metalu-warszawa.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  7. Super! Niby sportowo, ale i elegancko, bardzo mi się podoba <3

    blog

    blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Sesja wygląda cudownie! Super masz te klapeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. super to body! mają extra tył ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja na sportowo! Bardzo mi się podoba, z chęcią te spodenki bym przygarnęła hehe:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Body i różowe szorty wyglądają razem super <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie odbywa się to podobnie, do konkretnej rzeczy, którą chcę pokazać dobieram resztę :) ale zazwyczaj najlepiej wychodzą u mnie zestawy spontaniczne, bo gdy za długo myślę, że przekombinuję i po ptokach :P hehe

    Bardzo podoba mi się to body, teraz wlaśnie zastanawiam się kiedy ja taki ciuszek ostatni raz miałam na sobie... chyba z 4 lata temu i gdzieś tam wisi zapomniany w szafie :O

    Świetnie wyglądasz kochana :)

    P.S. nasze zabłąkane owieczki na pewno wrócą do blogosfery na początku jesieni :) hehe

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  13. Super stylizacja, body bardzo fajne. Te paseczki z tyłu dodają wiele uroku całości :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger