Summer at SHEIN | black jacket & floral dress +discount 15%

Hej :) Chciałabym Wam pokazać kolejne 2 rzeczy z mojego ostatniego zamówienia ze sklepu Shein :) Jest to sukienka w kwiaty z odkrytymi ramionami i czarna kurteczka. Na początku kilka słów o kurtce/narzutce. Bardzo uniwersalna i idealna na chłodniejszy letni dzień. Materiał jest bardzo przyjemny , a skóra w nim nam "oddycha" - to bardzo ważne gdy planujemy aktywny wypoczynek i chcemy zabrać ze sobą lekką kurteczkę. Z długości bardzo mi odpowiada, sięga do pasa dzięki czemu ładnie podkreśla talię. Moim zdaniem pasuje do sukienek, spódnic, spodni, a także leginsów (biker szortów). Jestem zachwycona i ostatnio się z nią nie rozstaje.

Na zdjęciach piękne Scarborough <3 Jedno z piękniejszych miejsc jakie udało mi się zobaczyć w Anglii.

Torebka czarna - Fabiola
buty białe - PrettyLittleThing
cycling shorts - Boohoo
Spodnie - FemmeLuxe


Kolejną rzeczą jest sukienka w kwiaty z rękawami, które można zakładać na ramiona lub je opuścić. Mi zdecydowanie bardziej odpowiada w drugiej wersji :) Romantyczny wzór, falbanka i urocze rękawki - totalnie mój styl :)

sandałki - Bershka


Z kodem SSW1006 -15% zniżki w sklepie SHEIN (kod ważny tylko do 27 lipca). Dodatkowo zachęcam Was do zainstalowania aplikacji. Każde zamówienie to punty, które później wykorzystujemy jako dodatkowa zniżka. Aktualnie po zainstalowaniu aplikacji dostaniecie -20% na całe zamówienie.

11 komentarzy:

  1. wydajesz się mega pozytywną osobą! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega urocza ta sukienka. 100% dziewczęcości. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie wyglądasz. Sukienka hiszpanka w kwiatowy print jest niezwykle romantyczna. Uwielbiam taki styl :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow ależ widoki <3
    piękna ta anglia !! :) :)
    Miejsce na sesję genialne :)

    Ależ ta kurtała jest mega ! tak luzacko wygląda i dokładnie z tak nonszalancko podwiniętymi rękawami sama bym ją nosiła <3
    super kochana !

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne zestawienie. Pasuje na wiele okazji i można swobodnie się poczuć w każdej sytuacji. Modne buty odnajdą się w wielu ciekawych stylizacjach. Tu w zestawieniu z sukienką o luźniejszym fasonie czy też czarną wyglądają naprawdę dobrze. Do tego czarna kurtka, która zawsze się sprawdzi. Wybieram się za jakiś czas na zakupy do Primark Niemcy i mam nadzieję, że również znajdę coś ciekawego, czym będę mogła się podzielić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Elegancka młoda Dama.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja w dodatku z moją ulubioną kawą

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz. Bardzo ładne zdjęcia. Niszczarka Kobra HDD pozdrawia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie wyglądasz! Mi osobiście najbardziej przypadły do gustu bordowe sukienki midi

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie się prezentujesz. Mi osobiście do gustu przypadły bordowe sukienki midi, które Tobie równie dobrze by pasowały.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger