Summer at SHEIN | Mustard dress & discount 15%

Hej :) Dziś chciałabym Wam zaprezentować sukienkę ze sklepu SHEIN w wakacyjnym wydaniu. Sukienka ma lekki, zwiewny materiał i super nadaje się na plażę. Występuje w kilku kolorach, ale mnie najbardziej uwiódł ten musztardowy żółty. Do niej kapelusz, sandałki i słomkowa torebka, a w tle morze - jak dla mnie idealnie <3

Z kodem SSW1006 -15% zniżki w sklepie SHEIN (kod ważny tylko do 27 lipca). Dodatkowo zachęcam Was do zainstalowania aplikacji. Każde zamówienie to punty, które później wykorzystujemy jako dodatkowa zniżka. Aktualnie po zainstalowaniu aplikacji dostaniecie -20% na całe zamówienie. Ja skorzystałam i właśnie czekam na nowe ciuszki <3

Torebka - TkMaxx



5 komentarzy:

  1. uwielbiam oglądać Twoje zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz ekstra w tej sukience. Podoba mi się, że zestawiłaś ją z kapeluszem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeglądam twojego bloga i muszę przyznać, że twoje stylizacje są naprawdę mega :) Sukienka w groszki mega komponuje się z wiązanymi sandałami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger