WIOSENNY SPECER | MUM JEANS+RAMONESKA


Hej! Chyba nie ma bardziej banalnego pomysłu na stylizację niż jeansy, biały top i ramoneska. Na pewno przyznacie mi rację :) Jednak to jak stylizacja będzie się prezentować jest uzależnione od wielu czynników i gdybym powiedziała Wam, żebyście założyły teraz jeansy, biały top i ramoneskę to każda z nas wyglądała by inaczej :) Model spodni, buty, dodatki - to z pewnością odróżni każdą z nas.  Niby prosty, banalny look, ale każdy może go przedstawić inaczej i to jest w tym najfajniejsze :) Jak Wam się podoba moja propozycja stylizacji na wiosenny spacer? 

Top - H&M  (Nr.Ref.0839194001)
Spodnie - River Island   (nr. ref. 797270)
Ramoneska - Primark 
Buty - Adidas ZX Flux  
Zegarek  - DW

2 komentarze:

  1. Fajna, prosta propozycja. Nic tylko się inspirować! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz :) W sumie nigdy się nie zastanawiałam, że zakładając te same rzeczy, każda z nas zinterpretowałaby to inaczej i to prawda :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger