Czarna mini FEMME LUXE

Dzień Dobry! Kto nie może się już doczekać wyjścia na imprezę, do restauracji, klubu czy na domówkę? Ja za tym tęsknie :( Ale mam nadzieję, że już niedługo będę mogła się wystroić i wyjść potańczyć :) Dziś prezentuję Wam czarną mini z rozporkiem, która świetnie nadawałaby się na takie wyjscie. Czarna, dopasowana, podkreślająca figurę. Jedynym mankamentem tej sukienki jest niesforność tego rozporka, więc pierwsze co zrobiłam zanim ją gdziekolwiek założyłam to zszyłam ją z boku :D Podoba Wam się taka sukienka? Gdzie byście ją założyły ? W Anglii od środy cudowna pogoda - około 20 stopni i piękne słońce - więc zakładam tę sukienkę, okulary, adidasy i ruszam po pieczywo do Lidla :D Chociaż na taką okazję mogę się wystroić :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger