Biała dopasowana sukienka midi Femme Luxe

Hej Kochani! Dziś przychodzę do Was z białą, dopasowaną sukienką midi ze sklepu Femme Luxe. Ta piękność od razu skradła moje serce! Podkreśla figurę jak żadna inna sukienka. Ma kuszący dekolt, jednak dzięki temu, że jest to długość midi nie wygląda wulgarnie, a wręcz przeciwnie - zmysłowo i z klasą. Jedynym minusem jest materiał, który delikatnie prześwituje i widoczna jest bielizna, więc trzeba mieć to na uwadze.  By temu zapobiec niezbędne jest doszycie halki, jednak ja już postanowiłam, że z tej białej sukienki zrobię top ( pokazałam ten zabieg na zdjęciu poniżej) i chętnie zamówię sobie ją w innym kolorze :) - może czerwonym :D Muszę mieć taką zmysłową sukienkę w swojej szafie. Jest ekstra! Ja widzę się w niej na jakimś weselu, albo Komunii czy chrzcinach. A Wy na jaką okazję byście ją założyły? 

5 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. Elegancko i z klasą. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne ale nie w kapciach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Idealne obudowie, gdy trzeba zostać w domu :) a tym klapeczkom uroku nie brakuje :D

      Usuń
  3. wyglądasz wspaniale! przeglądałam femmeluxe ale jakoś nic mi tam nie pasowało do współprayc :) a ta kiecka jest fenomenalna ;) i rewelacyjnie wygladasz również i w tych kapciach! ;D genialne połączenie, a po co w domu męczyć się w spzilkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz :) A w wersji czerwonej powinna wyglądać jeszcze lepiej!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger