NA-KD Lounge - skórzane szorty + top z odkrytymi plecami

 
Hej! Dziś przychodzę do Was z moimi dwiema nowościami ze sklepu NA-KD Lounge. Pamiętacie, że są tam przeceny do -70%? Ciągle przybywa nowych ubrań, więc zajrzycie na stronę, może wpadnie wam coś w oko.
Moje ostatnie zamówienie z tego sklepu mogliście zobaczyć już na Instastories. Tak jak już mówiłam Wam na Instagramie tym razem postawiłam na ubrania typu Basic. Rzeczy te nadają się idealnie jako baza stylizacji  można je łączyć na wiele sposobów. W dzisiejszym poście pokażę Wam mój pomysł na biały, bawełniany top z odkrytymi plecami i skórzane szorty w kolorze pudrowego różu. Postanowiłam połączyć te dwie rzeczy z marynarką i butami na podwyższonej podeszwie. Top jest dobrej jakości, nie gniecie się, ma bardzo ładny dekolt, a okryte plecy dodają mu wyjątkowego charakteru. Spodenki natomiast są świetnej jakości, mają uroczy kolor i posiadają pasek, który jest idealny by podkreślić talię. Szorty posiadam w rozmiarze 34 i żałuję, że jednak nie skusiłam się na mniejsze, ponieważ są delikatnie za duże. Na szczęście posiadają pasek, który podtrzymuje spodenki. Cała stylizacja to połączenie dwóch kolorów: bieli i pudrowego różu. Nie ma bardziej wiosennych kolorów. Zgadzacie się?

Same buty też zasługują na odrobinę uwagi. To moje pierwsze na podwyższeniu, inspirowane butami Fila. Wcześniej nie mogłam się nawet na nie patrzeć, ale z czasem się, do nich przekonałam, przymierzyłam i nie wyglądały aż tak tragicznie. Same buty marki Fila nadal mi się nie podobają, ale  jak tylko zobaczyłam te ze sklepu PrettyLittleThing wydawały mi się bardzo zgrabne, więc postanowiłam spróbować. No i tak jak widzicie, wyglądają świetnie, a dzięki grubszej podeszwie zyskujemy kilka dodatkowych centymetrów. Dodatkowo noga wygląda w nich jakby szczuplej :) 

Jak Wam się podoba taki look?

Buty - Pretty Little Thing  (Numer produktu CMK3422)
Marynarka - H&M
Zegarek - DW
Torebka - TK Maxx


11 komentarzy:

  1. Ślicznie wyglądasz 😍
    Spodenki nie w moim guście (wolę dopasowane ),ale kolorystyka stylizacji bardzo mi się podoba-dziewczcęca ,delikatna 😍
    Jeszcze bardziej mi się podoba Twoja fryzura 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Obserwuje ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna stylizacja :)
    Piękny kolor spodenek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, prześlicznie wyglądasz, cudowna stylizacja! Spodenki bardzo w moim guście, ten krój, ten kolor, po prostu pięknie! Bluzka bomba! Wszystko wspaniałe i wszystko bardzo do siebie pasuje :) Ślicznotka! :)
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam bardzo podobne szorty, tylko czarne, ale ich nie cierpię, bo kradną mi talię :( U Ciebie to wygląda całkiem nieźle, a ja jestem w swoich kwadratowa :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam pastele, wspaniały look <3

    -------------------------
    http://fashionelja.pl
    https://www.instagram.com/fashionelja/

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak jak już pisałam na instagramie bardzo ładnie Ci w tym kolorze :)
    P.S. Nigdy nie powiedziałabym, że te spodenki są z skóry :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pudrowy róż i biel to śliczne połączenie. <3 Mega dziewczęce. Pasuje Ci taki styl. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądasz pięknie! Szorty są super, i całość bardzo mi się podoba. Kolorystyka też bardzo moja:).

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny komplet, sportowy, ale jednak elegancki. Od dłuzszego czasu poluję na dwa garnitury
    jeden elegancki z długimi spodniami
    drugi sportowy z krótkimi spodenkami. Na poczatku zastanawiałam się nad błekitem ale ten różowy równiez bardzo mi się podoba, szczególnie, ze pasowałby do mojej karnacji :)

    Poza tym takie szorty są bardzo praktyczne bo powinny pasować do wielu koszulek na lato. Marynarke również mozna nosić osobno :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger