Casual look NA-KD Lounge

Hej! Dziś przychodzę do Was z codzienną stylizacją składającą się z jeansów, t-shirtu i ramoneski. Ostatnio już pokazywałam Wam tu coś podobnego, tym razem jednak postawiłam na inny model spodni. A mianowicie Skinny. Zdecydowanie najlepiej się czuję w tego typu spodniach.  Pochodzą ze sklepu NA-KD Lounge, tak samo jak T-Shirt z nadrukiem. Motyw Aniołków bardzo mnie uwiódł i to zdecydowało, że trafił do mojego koszyka.Co do spodni, to posiadam ten sam model w kolorze czarnym i służą mi one od roku . To idealny dowód na to, że jakość mają świetną. Dodatkowo materiał jest rozciągliwy i dopasowuje się do sylwetki. Istotnym faktem jest również to, że mają bardzo długie nogawki, więc wysokie dziewczyny śmiało mogą się decydować właśnie na ten model spodni.
Chyba nie muszę tu dużo pisać. Prosta stylizacja na co dzień, bez zbędnego kombinowania. Postawiłam jedynie na bardziej eleganckie obuwie , czyli sandałki. Uwielbiam je, nie są zbyt wysokie i super sprawdzają się na co dzień. 

Ramoneska, sandałki, torebka - Primark 






3 komentarze:

  1. I właśnie takie stylizacje uwielbiam- proste ,nieprzekombinowane 😍
    Pięknie wyglądasz 😍
    Fajna miejscówka do zdjęć ☺
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna stylizacja - prosta, gustowna i uniwersalna. Ja bym tylko lekko zaszalała z jakimś wyrazistym dodatkiem, np. bardziej rzucający się w oczy zegarek. Chociażby taki: https://zegarownia.pl/zegarek-damski-mvmt-bloom-gunmetal-rose-d-fr01-tirg

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie właśnie w takim wydaniu spotkać można najczęściej, z tym że ja noszę do wszystkiego tramposze, jednak takie piękne kobiece sandałki też by mi się przydały <3
    Tylko nie wiem czy nie wyszłam z wprawy już w chodzeniu hehehe

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger