Kwiaty na sukience - BONPRIX

Hej Kochani! Nawet nie chcecie wiedzieć ile razy zakładałam tę sukienkę przed tym jak powstały te zdjęcia :D A to wszystko dlatego, że miałam tyle podejść do zdjęć. Uparłam się na zdjęcia na dworze, jednak od ponad 2 tygodni ciągle pada deszcz, śnieg lub po prostu wieje tak silny wiatr, że nie da się zrobić udanego zdjęcia. Postanowiłam, że nie będę dłużej czekać na poprawę pogody, tylko po prostu zrobię zdjęcia w domu. 
Sklepu Bon Prix nie muszę już nikomu przedstawiać. Jest na pewno Wam dobrze znany. W moim ostatnim zamówieniu znalazła się ta sukienka i płaszczyk w kratę (mogliście zobaczyć go już na IG). Sukienka ma przyjemny materiał, bardzo delikatny i uroczy krój, jednak nie jestem przekonana do jej koloru. Jest taki jesienny, ponury i nie czuję się z nim najlepiej. Szkoda, ponieważ super leży, gumka w pasie podkreśla talię, a falbanki na rękawach dodają dziewczęcego uroku. Mam ją w rozmiarze 34 i pasuje idealnie. Jak Wam się podoba taka kwiecista sukienka? Lubicie takie?

Szpilki - Czasnabuty.pl
Kolczyki - Primark





2 komentarze:

  1. Moim zdaniem, bardzo ładnie wyglądasz w tej sukience. ;) Lubię ubrania w kwieciste wzory. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi ona od razu spodobała się, gdy zobaczyłam ją na Twoim instagramie :)
    Piękne ma kolory, a jeszcze piękniejszy, dziewczęcy fason, ładnie podkreślający talię :)
    więc noś ją dumnie kochana, bo nie jedna Ci jej pozazdrości <3

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger