Czerwona zwiewna sukienka + modna torebka | NA-KD Lounge

Hej! Dziś chciałabym Wam pokazać moje dwie nowości ze sklepu NA-KD Lounge. O tym sklepie wspominałam Wam już jakiś czas temu. Jest to outlet NA-KD i znajdziecie tam rzeczy przecenione nawet o 60%. Nowości, które chcę Wam pokazać to ta zwiewna sukienka i beżowa torebka. Ta czerwona piękność aktualnie jest przeceniona o 50% i kosztuje 102 zł. Musicie zajrzeć na stronę. Na pewno znajdziecie coś dla siebie. Rzeczy jest naprawdę wiele. Moja stylizacja już jest typowo wiosenno-letnia. Zwiewna sukienka, gołe nogi, lekka kurteczka <3 uwielbiam takie stylizacje i już nie mogę się doczekać wiosny :)



2 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger