Long Sleeve Shirt Mini Dress - Femme Luxe

Hej Kochani! Dziś chciałabym Wam przedstawić sklep, który ostatnio odkryłam. Asortyment na tej stronie to głównie bardzo kobiece kombinezony, krótkie topy, dopasowane spódniczki, zmysłowe body i opinające figurę sukienki, a także dziewczęce dresiki. Jeśli uwielbiacie takie kobiece ubrania to serdecznie Was zapraszam na stronę FEMME LUXE. Jakość mają bardzo dobrą, a ceny kuszące. 
Dziś chciałabym Wam pokazać jedną z czterech rzeczy z tego sklepu.Jest to koszulowa sukienka (rozmiar 6). Przód i tył ma krótszy, natomiast po bokach jest bardzo mocno wycięta i muszę Wam powiedzieć, że delikatnie mi to przeszkadza. Do kryjących rajstop mogłabym ją założyć, jednak przy gołych nogach czułabym się niekomfortowo. Sklep Femme Luxe ma to do siebie, że rzeczy stamtąd są niezwykle kobiece, więc ten "zabieg" z wycięciami po bokach na pewno jest zamierzony :) 
Podsumowując, sukienka jest śliczna i bardzo w moim guście. Znacie ten sklep? Podoba Wam się ta sukienka?
Czekajcie aż zobaczycie krótki top, który zamówiłam na tej stronie :D Już mogliście go zobaczyć na Instastories, a za jakiś czas  pokażę go Wam tu na blogu :)



Zamówiłam sobie pilocik do aparatu i przyszedł do mnie po 6 miesiącach :D Powiem Wam szczerze, że żałuję, że nie kupiłam go już wcześniej. Sami zobaczcie ile udało mi się dziś zrobić zdjęć. Co prawda pilocik jest widoczny, ale to taki mały szczegół :D W końcu mogę robić zdjęcia bez biegania co chwilę do aparatu i wściekania się, że wszystkie zdjęcia są rozmazane :D

2 komentarze:

  1. Wpadne do tego sklepu zobaczyc :)
    Super sukienka i mega ładne długie włosy!:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger