NA-KD Lounge - przeceny nawet do 60% | moje zamówienie

Hej Kochani! Jako, że jest to mój pierwszy post w Nowym Roku na początku chciałabym Wam życzyć wszystkiego dobrego i wszelkiej pomyślności. Niech ten rok będzie jeszcze lepszy od poprzedniego :)
Teraz do rzeczy :) Chciałabym Wam przedstawić stronę NA-KD Lounge, gdzie znajdziecie mnóstwo ubrań i dodatków w super promocjach. Jest to strona stworzona przez markę NA-KD skupiająca ubrania i dodatki objęte zniżkami nawet do 60%. Podoba mi się taka opcja! Nie są to tylko rzeczy z końcówek kolekcji, ale również aktualne trendy. Rzeczy w większości występują we wszystkich rozmiarach i kolorach. Naprawdę jest w czym wybierać :) Dodatkowo za zakupy powyżej 129 zł przesyłka jest darmowa.

Ja dziś chciałabym Wam pokazać całe moje zamówienie w kilku stylizacjach :) Zacznę od koszuli w grochy, która według mnie wpisuje się idealnie w świąteczny klimat. Była to moja propozycja na wigilijną kolację. Sami przyznajcie, że prezentuje się świetnie.
 Koszula - link TUTAJ
Koszula - NA-KD Lounge 
Płaszcz - Asos
Torebka - New Look 
Pasek - Ralph Lauren (Peek&Cloppenburg) 
Zegarek - Daniel Wellington 


Kolejną rzeczą jest spódnica. Piękny beżowy kolor i pasek w talii - to mnie w niej urzekło najbardziej. Prezentuje się świetnie w połączeniu z czerwonym sweterkiem. Jest trochę luźna w pasie, ale pasek dodany do spódnicy bardzo dobrze radzi sobie z zebraniem nadmiaru materiału.
Spódnica - NA-KD Lounge 
Sweterek - Bonprix 
Szpilki - Czasnabuty.pl

Kolejną rzeczą jest cekinowa sukienka. Zamówiona z myślą o zbliżającym się Sylwestrze. To był strzał w 10! Pięknie błyszczy. Połączyłam ją z paskiem marki Ralph Lauren (link TU), którym podkreśliłam talię. To moja pierwsza cekinowa sukienka i muszę Wam się przyznać, że jest już zdecydowanie moją ulubioną spośród wszystkich jakie posiadam (nie mówię tu tylko o tych cekinowych). Nie sądziłam, że aż tak polubie się z cekinami :) 

Sukienka - NA-KD Lounge 
Szpilki - Czasnabuty.pl
Pasek - Ralph Lauren (Peek&Cloppenburg) 

Ostatnią rzeczą jest biała sukienka w stylu boho. To jedyna rzecz, z której nie do końca jestem zadowolona. Trochę na mnie za długa i niestety, ale prześwitująca. Dodatkowo miał być dołączony do niej pasek, a w moim zamówieniu go zabrakło. Jednak nie skreślam jej całkowicie. Latem na pewno sprawdzi się świetnie. Wystarczy dobrać odpowiednie dodatki i będzie wyglądać o wiele lepiej :)
(Tak sukienka prezentuje się na stronie) 


Znacie już stronę NA-KD Lounge? Podoba Wam się oddzielny sklep internetowy z samymi zniżkami? :) Która rzecz najbardziej przypadła Wam do gustu? Dajcie znać w komentarzach :) 




5 komentarzy:

  1. Świetne ubrania zwłaszcza w tej pierwszej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przygotowałaś bardzo ładne stylizacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marlena jakie Ty masz piękne długie włosy ! SZAŁ !

    OdpowiedzUsuń
  4. Ah ta cekinowa sylwestrowa sukienka WoW nie można od Ciebie oderwać wzroku :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne stylizacje! Mi osobiście najbardziej podoba się druga. Chyba ze względu na kolor czerwony - po prostu go uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger