SHEIN - BLACK DRESS WITH SHEER SLEEVES | - 15%

Hej Kochani :) Dziś chciałabym Wam pokazać mojej ostatnie zamówienie z SHEIN, które mogliście już zobaczyć na Instagramie. Jako, że wszystkie rzeczy już zakładałam, mogę podzielić się z Wami moją opinią na ich temat. 
Zacznę od pięknej, czarnej sukienki. Góra inspirowana marynarką, dół trapezowy i do tego bardzo modne w tym sezonie rozszerzane, przeźroczyste rękawy. Sukienka będzie idealna na imprezę, święta, a nawet na sylwestra. Wszytko zależy od dodatków, które do niej dobierzemy. Jeśli chodzi o jej długość to dla mnie jest w sam raz, jednak długo nogie dziewczyny będą czuć się w niej mniej komfortowo. Poza tym lekko prześwituje pod światło. Nie mówię tu o bieliźnie, po prostu widać zarys sylwetki. Nie mniej jednak sukienka jest urocza i chętnie będę ją zakładać. 
Kolejną rzeczą jest bordowa spódnica z paskiem. Sztruksowy materiał sprawi, że spódnica sprawdzi się jesienią i zimą - jest bardzo ciepła. Idealnie leży, a pasek cudownie podkreśla figurę. Jestem zadowolona :) Zdjęcia były robione jakiś czas temu, więc stylizacja jeszcze taka bardziej wczesnojesienna heh :) 

Ostatnią rzeczą z tego zamówienia jest luźny sweterek w kolorze zielenym. Idealny na codzień :) Występuje w kilku kolorach. Jestem na TAK :) mogłabym mieć ten sweterek w każdej wersji kolorystycznej :)


Co podoba Wam się najbardziej z tego zamówienia? 

Mam dla Was kod zniżkowy. Jeden i drugi obniża wartość zamówienia o 15%. 

59marli15 (- 15%  przy zakupach ponad 59usd ) LINK:  https://www.shein.com 

Lub 

4marli15 ( - 15%  ) obowiązuje na terenie US i UK. Linki :


6 komentarzy:

  1. Ejjjj boska ta sukienka jest <3
    kurczę sama bym ją zamówiła, ale do świąt już na bank nie dojdzie :/

    Spódnica też mi się podoba, ja właśnie podobną na aliexpress zamówiłam, na dniach powinna już dojść :)

    Pięknie wyglądasz kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem zachwycona tym sweterkiem w pastelowej zieleni. Niesamowity! Koniecznie muszę znaleźć podobny!

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka jest ekstra! te rękawy i krój, naprawdę elegancko! ale trochę krótka... :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Faktycznie, mogłaby być delikatnie dłuższa :) na mój wzrost jest idealna, ale już wyższe kobietki nie czułyby się komfortowo :(

      Usuń
  4. Wspaniała sukienka. Przezroczyste rękawy dodają jej uroku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorgeous and fabulous you are !!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger