Markowe nowości ze sklepu Peek&Cloppenburg | NA-KD

Hej Kochani :) Dziś przychodzę do Was z moimi nowościami z dobrze Wam już znanego sklepu NA-KD oraz mojego ostatniego odkrycia - Peek&Cloppenburg. Być może część z Was zna już ten drugi sklep i wie, że w swojej ofercie ma mnóstwo markowych ubrań i dodatków w super cenach. Ja w tym sklepie zaopatrzłam się w piękny,czarny płaszczyk marki Only i skórzany Pasek Ralph Lauren. Obie te rzeczy były na mojej jesienno-zimowej liście "Must have" :) Macie taką listę? Płaszczyk jest bardzo ciepły, sprawdzi się idealnie nawet w zimowe przymrozki :) Postawiłam na taki o wąskim kroju i w kolorze czarnym. Mój rozmiar to XS. Pasek to moja perełka, o której marzyłam od bardzo dawna. Marki chyba nie muszę nikomu przedstawiać :) Moim zdaniem dobrej jakości skórzany pasek, musi mieć każdy :) Jako, że jest to uniwersalny dodatek, możemy pozwolić sobie na wydanie na niego trochę więcej pieniędzy i zainwestować w dobrą jakość i ponadczasowość.

Poza tymi dwiema nowościami możecie różnież zobaczyć sweterek i sukienkę ze sklepu NA-KD. Sweterek jest bardzo ciepły i "nie gryzie", sukienkę niedługo Wam pokaże w całości w innej stylizacji, tym razem chciałam Wam ją pokazać w takim wydaniu. 

Stylizacja kojarzy mi się trochę ze świętami i głównie jest to zasługa opaski i złotych dodatków. Też macie takie odczucia patrząc się na ten look? Brakuje tylko śniegu :) Znacie sklep Peek&Cloppenburg?
  
Tym razem kod, który upoważnia do 15% zniżki w sklepie NA-KD brzmi "marlenam15" :) 

Botki - Next
Opaska - New Look








3 komentarze:

  1. Masz przepiękną opasę. <3 Pasek świetnie pasuje do sweterka. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz w tej stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się Twoja stylizacja :) Opaska na głowie kojarzy mi się z księżniczkami :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger