White dress NA-KD (20%zniżki)

Hej Kochani. Dziś chciałabym Wam pokazać stylizację z białą sukienką ze sklepu NA-KD w połączeniu z narzutką, również z tego sklepu :) w zasadzie to narzutka, o której wspominam równie dobrze, może być nawet sukienką. W obu wersjach będzie prezentować się świetnie.

Sukienka ma okryte ramiona i jest dopasowana. Mam ją w rozmiarze 32, chociaż żałuję, że tym razem nie zdecydowałam się na większą. Materiał nie jest elastyczny i bardzo opina sylwetkę, lepiej czułabym się w ciut większej. Narzutka/sukienka w kolorze beżowym jest bardzo elegancka i pasuje do wielu okazji. Też mam ją w rozmiarze 32, ale leży idealnie. Obie te rzeczy to strzał w 10 :) Z sukienką dodatkowo będę kojarzyła pewne miłe wspomnienie, więc tym bardziej mi się ona podoba. W moim ostatnim zamówieniu z NA-KD znalazły się również okulary. Zachodzące jesienne słońce potrafi oślepić, więc skusiłam się na nową parę z kwadratowymi oprawkami. Do tego moja ulubiona torebka Fabiola (Amelia II S), cudowna biżuteria od Sotho i całość prezentuje się naprawdę elegancko. Jak Wam się podoba? 

Kochani na hasło marli_20 dostaniecie zniżkę 20% na zakupy w sklepie NA-KD na cały nieprzeceniony asortyment.

Dodatkowo w dzisiejszym poście chciałabym wspomnieć o rajstopach, które mam na sobie. Nie przepadam za rajstopami, zsuwają się, są niewygodne, uściskają.. Jedyny plus to oczywiście ochrona nóg w zimniejsze dni. Dzięki nim nie musimy rezygnować z sukienek. Niedawno dałam szansę marce Gabriella i powiem Wam szczerze, że mój stosunek do rajstop się odmienił. Mam 3 pary tej marki i każda leży po prostu idealnie. Nie ma mowy o zsuwaniu się, leżą jak druga skóra. Żałuję, że dopiero teraz na nie trafiłam. Od dziś moja ulubiona marka rajstop <3 Kochani z hasłem "mis_marli20" dostaniecie - 20% na stronie sklepu Gabriella (link tu) 

Zegarek - Missguided
Rajstopy - Gabriella 


3 komentarze:

  1. Sukienka i płaszcz są ekstra :)

    Buziaki:*
    Przesyłam trochę ciepełka ostatnim postem z Rodos -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz w tej sukience i narzutce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powiem wam, że ostatnio potrzebowałam kupić szybko jakąś elegancką i dobrze uszytą sukienkę koktajlową i na prawdę sporo się naszukałam, ale udało mi się taką znaleźć w tym sklepie https://tono.sklep.pl/pol_m_ODZIEZ-DAMSKA_Sukienki_Sukienki-jeansowe-306.html. Mają na prawdę ciekawą i obszerną ofertę więc i wam polecam do nich zajrzeć

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger