JESIEŃ Z SHEIN

Hej Kochani! W dzisiejszym poście chciałabym Wam zaprezentować rzeczy z mojego ostatniego zamówienia z Shein. To było naprawdę udane zamówienie. Wszystko wygląda świetnie :)

Z hasłem "59marli15" dostaniecie - 15% zniżki 🤩🤩

Największą perełką jest niewątpliwie top, a właściwie mgiełka w kropki. Wygląda wspaniale. Ja pod nią dałam prosty top, jednak można ją łączyć na wiele sposobów :) 

Drugą rzeczą jest biały T-shirt z nadrukiem. Klasyk :) Każdy powinien mieć taki. Pasuje do wielu stylizacji :)

W moim zamówieniu znalazła się również biała katana z jeansu. Idealna do jesiennych stylizacji, na cieplejsze dni. Ostatnio ich coraz mniej, jednak świetnie też się będzie prezentować z jakimś ciepłym swetrem.


4 komentarze:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger