Total look NA-KD ( rabat -15% ) & Daniel Wellington ICONIC LINK

Hej Kochani. Wiele osób ten look już widziało na moim Instagramie, ale chciałabym, oprócz zdjęć, dodać też kilka słów o samych ubraniach i ich jakości. Dlatego też postanowiłam, że zabiorę się za pisanie tego posta.
Prezentuję się Wam dzisiaj w stylizacji, gdzie wszystkie jej elementy znajdziecie w sklepie NA-KD. Na pewno wiecie, że bardzo lubię ten sklep. Już wiele razy przewijały się u mnie ubrania tej marki. Dziś chciałabym Wam zaprezentować przepiękną czarną sukienkę, sweterek w paski i kolczyki. Nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam łączyć sukienki ze sweterkami. Częściej oczywiście tymi rozpinanymi, jednak na takie zabudowane też się czasami skuszę. Mój nowy sweterek to kolejny świetny wybór. Jest miły w dotyku, "nie gryzie" i jest bardzo ciepły. Wiem, że w zimowe dni będzie pierwszą rzeczą, po którą sięgnę :) Sukienka w sklepie występuje jeszcze w 3 innych kolorach, ja dobrze się czuje w czerni, więc skusiłam się właśnie na taki kolor. Jest bardzo elegancka, jednak pod światło delikatnie prześwituje ( widać zarys sylwetki, bielizny na szczęście nie). Nie mniej jednak chętnie będą ją zakładać. Cudownie podkreśla figurę i jest niezwykle urokliwa. Ja mam ją w rozmiarze 32. Z rozmiarami sukienek w tym sklepie bywa równie. Zawsze obawiam się, czy będzie idealnie dopasowana w talii. Sukienka tym razem jest delikatnie luźniejsza niż zawsze, ale należy zakładać ją przez głowę ( nie posiada dodatkowego zamka), więc taki luz w pasie jest bardzo potrzebny :D Jednak dołączony pasek idealnie podkreśla talię. Cały look uzupełniłem oczywiście bżuterią. Mój wybór padł na złote kolczyki koła z perełkami. Są już teraz moimi ulubionymi <3 uwielbiam takie! Jak Wam się podoba taka stylizacja?


Na hasło "15mismarli" dostaniecie - 15% zniżki na cały nieprzeceniony asortyment ze sklepu NA-KD :)

Dziś chciałabym Wam również pokazać mój nowy zegarek marki Daniel Wellington. Wraz ze złotą bransoletką tej samej marki prezentuje się po prostu świetnie. Klasyka zawsze w modzie, a nowy model ICONIC LINK to ponadczasowa elegancja. Jest uniwersalny i pasuje zarówno kobietom jak i mężczyznom. Zegarków nigdy dość, ja chciałabym go w każdej wersji kolorystycznej <3
Mam również dla Was kod zniżkowy (ważny do końca października) na zakupy na stronie internetowej marki (tutaj link) 
Mój model zegarka (rozmiar tarczy 32mm) znajdziecie pod tym linkiem - > KLIK
Bransoletka (mam w rozmiarze S) tutaj - > KLIK

Kod rabatowy to MISMARLI i obniża wartość zakupów o 15%.

Zegarek Daniel Wellington - Tutaj 

2 komentarze:

  1. Sweterek wygląda na bardzo miły i ciepły :) A połączenia sweterków z sukienkami czy spódnicami bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger