Wyspa VIR i różowa sukienka | moja podróż do Chorwacji #4

Hej! Dzisiaj przychodzę do Was jeszcze z wakacyjnym postem :) zdjęcia były robione na pięknej, chociaż niezbyt imprezowej wyspie - Vir :) Przynajmniej w miejscu, gdzie mieszkaliśmy nie było "nocnego życia" :) po raz kolejny Wam o tym wspominam, jednak ja od wakacji oczekuję dzikich tłumów i imprez, a my trafiliśmy na bardzo spokojną okolicę :D Wyspa Vir będzie mi się kojarzyła przede wszystkim z kwiatami Bugenwilli, Oleandra, Pasiflory, winogronem, pięknymi plażami i przesympatycznymi gospodarzami :) Trafiliśmy tam na przemiłe małżeństwo, które ugościło nas jak rodzinę. Co ranek pytali czy nic nam nie brakuje, zapraszali na rakiję i nalewkę domowej roboty, a także na kolację. Czułam się jak w domu. Dostaliśmy nawet w prezencie suszoną lawendę pięknie zapakowaną i nalewkę w uroczej buteleczce :) To wspomnienia, które zachowam na długo :) 
Co do dzisiejszego posta to zdjęcia te chyba są moimi ulubionymi i już nie mogłam się doczekać, kiedy się z Wami nimi podzielę :) Jednak muszę Wam się przyznać, że sukienka była zbyt ciepła na chorwackie temperatury :D założyłam ją tylko na chwilę i wręcz nie mogłam się doczekać kiedy ją z siebie zrzucę :D Po za tym loki na wakacjach? To również tylko do sesji :D niestety w Chorwacji było niemiłosiernie gorąco i rzadko miałam nawet rozpuszczone włosy :D a zdjęcia, które widzicie były robione o 7 rano, kiedy to słońce nie piekło jeszcze tak bardzo :D hehe :D Próbowaliśmy również zrobić zdjęcia z zachodem słońca, jednak wyszliśmy z domu za późno i wyszły tylko dwa ujęcia :( Mam nadzieję, że spodoba Wam się mój dzisiejszy post :D dajcie znać w komentarzach :* 
Sukienka - sklep stacjonarny 
Sandałki - Lasocki 
Zegarek - DW
Torebka - Answear 


Widzieliście filmik z wakacji? :)
<<<<< link tu>>>>>>


26 komentarzy:

  1. Wyglądasz przepięknie! Sukienka ma cudowny odcień jasnego różu- podoba mi się. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia i widoki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygladasz niezwykle pieknie i elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna Chorwacja... Śliczna stylizacja, zakochałam się w tej torebce :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Genialnie😍
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia ;) No i masz cudne włoski i figurę ;) Sukienka leży idealnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. w tej sukience wyglądasz zniewalająco tym bardziej w takiej cudownej scenerii :)

    Zapraszam na mój blog kosmetyczny

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam zdjęcia z klimatem ! a te właśnie takie są .. patrzysz i chcesz tam być ;p ! Bardzo ale to bardzo podobają mi się Twoje włosy! Wyglądają na mega zdrowe ! ;) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne greckie krajobrazy i fajny post.Wyglądasz bardzo dobrze, widać, że to był bardzo udany urlop:) Zastanawia mnie jedno jak z bielizną:pod tak obcisłą sukienkę?Nic się nie odznacza, więc super efekt.Sama mam problem z tym, że wkurza mnie jak założę coś bardziej obcisłego to widać linię majtek. Niestety mam lekką nadwagę i w moim przypadku stringi odpadają.Zostawiłam sobie tylko jedną parę w rozmiarze 40, ale niestety źle się w nich czuję i wyglądam.Może jakby udało mi się zrzucić parę kilogramów,dlatego bardzo miło się na Ciebie patrzy.Fajne stylizację prezentujesz na blogu. Tak trzymaj!Pozdrawiam,Kasia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Ja zawsze do tego typu ubrań zakładam bezszwowe figi. Od dawna kupuję te z H&M :) Są naprawdę świetne i jak widać niewidoczne :D
      Zdjęcia były robione w Chorwacji, ale do Grecji też mam nadzieję, że kiedyś trafię <3

      Usuń
  10. Ślicznie Ci w tej sukience, mega mega kobieco <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/09/oswietlenie-w-mieszkaniu-jak-dobrac.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Słonko wyglądasz nieziemsko:) Masz mega figure i te zdjęcia są wręcz boskie;)

    Buziaki:*
    Nowy post -> WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow wyglądasz naprawdę pięknie! Ja byłam w Turcji i też ubierałam sie ładnie i elegancko do zdjec, a marzyłam, żeby to ściągnąć! :) Cudowne zdjęcia i piękna okolica :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękna kobieta, na prześlicznych zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dlatego my zawsze, gdy szukaliśmy jakiejś oferty, to dopytywaliśmy o "atrakcje" na miejscu, typu właśnie bary, imprezy, czy jest przy deptaku/promenadzie itd :) :)
    Ale przynajmniej spędziliście czas tylko ze sobą :) :)

    Kochana wyglądasz obłędnie !! cudowne zdjęcia udało Wam się tam porobić- zachwycam się nimi za każdym razem ajćććć <3

    Buziole wielkie :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze piękne zdjęcia. Super look

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne zdjęcia, cudny klimat i Twoja genialna uroda! super!<3

    OdpowiedzUsuń
  17. Dwa tygodnie temu wróciłam z Chorwacji i żałuję, że nie zrobiłam tam takich cudnych zdjęć stylizacji! W zasadzie tylko raz udało nam się takie fotki zrobić. Prześlicznie wyglądasz w tej sukience i bardzo pasuje do Ciebie ten kolor :) Szkoda tylko, że sukienka okazała się być za ciepła na ten chorwacki klimat.

    Jestem również zachwycona Twoimi lokami. Czym je robiłaś? :)
    Już się biorę za obejrzenie Twojego wideo. Przy okazji też sobie powspominam.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojeju, ale tam pięknie! I ta sceneria! A Ty wyglądasz jak milion dolarów <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana pieknie wygladasz a zdjecia sa rewelacyjne <3

    BLOG ANGELIKA EM

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdjęcia są piękne! Cudowna Masz figurę i nie dziwię się że w tak dopasowanej sukience było ci za gorąco :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger