Koszulowa sukienka Moodo

Hejka! Chciałabym Wam zaprezentować kolejny codzienny look. Dzisiaj główną rolę gra sukienka ze sklepu Moodo. Ma ona bardzo przyjemny materiał i idealnie nadaje się np. do pracy czy wypad na miasto :) Jest bardzo uniwersalna. Ja niestety musiałam ją związać w pasie paskiem, jednak o wiele lepiej wygląda bez niego na wyższej osobie :) do niej dobrałam torebkę w kolorze baby blue, która idealnie dopełnia się kolorystycznie z sukienką i również pochodzi z tego sklepu :) Jedyne co mi się nie podoba w tej torebce to brak zamka. Chociaż mam wrażenie, że moja torebka jest po prostu pechowa, ponieważ posiada dwa zatrzaski, ale oba jednakowe, przez co się nie zapina :D heh mam nadzieję, że uda mi się to jakoś naprawić, ponieważ torebka ma idealną wielkość i już wyobrażam sobie ją w wiosennych stylizacjach :) 



Mam jeszcze do pokazania tą piękność ze sklepu NAKD :) Coś czuję, że już jej nigdzie nie założę, bo jesień zbliża się wielkimi krokami, ale na pewno znajdzie się okazja w przyszłym roku :) Kto również smuci się z powodu kończącego się lata? :( 


Przypominam, że na hasło "mismarli20" 20% zniżki w sklepie NAKD na nieprzeceniony asortyment :) 

19 komentarzy:

  1. sliczna jest ta sukienka, ma rewelacyjny kolor <3 pieknie w niej wygladasz ;)

    ANGELIKA MARTKO

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja i pewnie nie tylko ja, myślałabym, że tak ma być z tym paseczkiem, gdybyś nie powiedziała, nikt by się nie skapnął :)
    Muszę przyznać, że świetnie z tego wybrnęłaś, bardzo podoba mi się taki zbluzowany fason, a pasek super podkreśla talię, więc brawa dla kreatywność kochana :)

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie sukienki są śliczne 😊😊
    Ładnie wyglądasz 💕

    https://twinstyl.blogspot.com/2018/09/skorzystaj-z-drogerii-oriflame-i.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam takie kiecki, w podobnej dodałam ostatnio stylizację :) świetnie pasują na mój ciążowy brzuszek :)

    Zapraszam na mój blog modowy

    OdpowiedzUsuń
  5. very pink style, love your style. thank you for your sharing. cheap homecoming dresses

    OdpowiedzUsuń
  6. Torebka ma piękny kolor :) Ja już czekam na jesień! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Torebka może i pechowa, ale wygląda świetnie :D Przymierzam się do zakupu takiej koszulowatej sukienki, bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowna jest ta sukieneczka a Ty w niej wygladasz idealnie <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  9. jest piękna i jeszcze ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka ma piękny kolor i świetnie wygląda z jasnoniebieska torebeczką. ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyglądasz naprawdę ślicznie w tej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana zdecydowanie wyglądasz lepiej w różu super mi się podoba :)

    Buziaki:*
    Nowy post - WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  13. Subtelna i kobieca kolorystyka - w pięknym wydaniu. Sukienka cudna

    OdpowiedzUsuń
  14. Prześlicznie wygladasz ;*
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Prześliczna sukienka, bardzo w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger