Spodnie z lampasem Moodo | top NAKD + zniżka 20%

Hej! Dziś przychodzę do Was z codzienną stylizacją. Wystarczy zmienić szpilki na trampki i można ruszać w miasto :) Ja sandałki założyłam z widomych powodów - wzrostu :D W takich butach czuję się zdecydowanie lepiej przed aparatem, więc nie mogłam założyć innych :D 
Jeansy pochodzą ze sklepu Moodo i tak jak wspomniałam kilka postów wstecz, spodnie to jedna z niewielu części garderoby, których się boje zamawiać przez Internet :)  Spodnie powinny być idealnie dopasowane do sylwetki i mieć  odpowiednią długością, by nie podkreślały niedoskonałości i naszych kompleksów. Mi ciężko dobrać takie spodnie, które nie skróciłyby mnie jeszcze bardziej, dlatego zawsze przed zakupem wolę je przymierzyć. Jednak tym razem stwierdziłam, że spróbuję coś dla siebie wybrać właśnie przez Internet. Podczas zakupów zawsze wybieram spodnie z wysokim stanem, bez mocnych przetarć czy wielkich dziur i bardzo dobrze dopasowane. W tym modelu spodni dodatkowo spodobał mi się lampas, który wysmukla sylwetkę. Do nich dobrałam czerwony Top z dekoltem w kształcie litery V i ten wybór również nie był przypadkowy. Taki dekolt wydłuża szyję i również optycznie wysmukla sylwetkę. Dlatego niskie dziewczyny nie powinny się bać takich fasonów, zwłaszcza te z niewielkim biustem, ponieważ nie wyglądamy w nich wulgarnie :) 
Jeżeli podoba Wam się mój  top to mam dla Was zniżkę do sklepu NAKD, z którego on pochodzi i możecie go dostać w kilku kolorach. Na hasło "mismarli20" dostaniecie 20% rabatu na wszystkie nieprzecenione rzeczy :) 
Jak Wam się podoba taki look? Jakimi zasadami kierujecie się przy wyborze spodni? :) 

Buty - Reene
Torebka, kolczyki - SINSAY 

17 komentarzy:

  1. Mimo, że stylizacja sama w sobie raczej luźna, to fajnie się to ostatecznie wszystko zgrało :) Słusznie pisałaś o spodniach - mam zawsze ten sam problem i to praktycznie jedyny element garderoby, którego nie mogę kupować bez mierzenia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześlicznie wyglądasz. Przypomnialas mi że W szafie ma bluzkę w podobnym kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Swietnie dopasowany zestaw. Nie moge sie napatrzec :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie wszystko ze sobą zestawiłaś. Sceneria w tle też zasługuje na uznanie. :)
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale ślicznie! Świetny Look! Spodnie bomba!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodnie są świetne:) cudownie wyglądasz:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszytko cacy oby tak dalej
    😁😁

    OdpowiedzUsuń
  8. wow te spodnie sa genialne, a calosc bardzo mi sie podoba ;*

    ANGELIKA MARTKO

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie przepadam za spodniami z lampasami, ale muszę przyznać, że te wyglądają naprawdę fajnie :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Super wyglada cały look :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie, że lampasy na spodniach współgrają z koszulką :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak Cię zobaczyłam na modnejpolce to myślałam że to Kenza ♥ Piękna dziewczyna z Ciebie. Co do stylizacji spodnie z lampasami są świetne ♥

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zestawienie spodni z bluzką. Dało to efekt luźnej, niby zwykłej, a jednak bardzo udanej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz!! Jeansy są rewelacyjne ;)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger