Sukienka w drobne kwiatki MOODO + teledysk z wakacji

Hej Kochani! Tez czujecie już jesień? Wydaje mi się, że to już ostatnia szansa na stylizacje z odkrytymi nogami i ramionami. Już niedługo znowu powrót do spodni, rajstop, botków i co najgorsze - kurtek :( 
Dziś przychodzę do Was z letnią sukienką w drobne kwiatki. Sukienka pochodzi ze sklepu Moodo :) Ma luźny krój, dlatego ja postanowiłam ją zestawić z paskiem, by nie zaburzać proporcji sylwetki. Do niej dobrałam espadryle i torebkę worek. 

Torebka - Szachownica
Buty - czasnabuty.pl



Kochani, jeśli macie ochotę zobaczyć mój teledysk z wakacji w Chorwacji to zapraszam :) To mój pierwszy raz z program do obróbki filmów, więc proszę o wyrozumiałość :D Niestety na jakość nie miałam wpływu. Po obrócę i wgraniu na YT filmik stracił na jakości :( Mam nadzieję, że pomimo to zobaczycie go i powiecie co o nim myślicie :)  Pochwalcie się również w komentarz czy Wy też kiedyś montowaliście taki teledysk :) chętnie się dowiem :) 



17 komentarzy:

  1. uroczo wyglądasz w tej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak pięknie! Tak dziewczęco i uroczo ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekna sukienka. I teledysk rowniez bombowy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne zdjęcia! Super klimat

    Zapraszam w wolnej chwili do siebie.
    Miłego dnia, xx Bambi

    P.S na moim instagramie ruszył konkurs. Do wybrania bransoletka Soutache oraz kosmetyki!

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka ;) Fajne w niej jest to, że będzie można ją z łatwością wystylizować na jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię takie sukienki ^^ wyglądasz świetnie a zdjęcia bardzo ładnie wyszły :)

    Mój blog CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny, letni zestaw :) Mnie też przeraża, że zaraz trzeba będzie ubierać się w kurtki :o Pozdrawiam ! :) // ~ mój blog ~

    OdpowiedzUsuń
  9. No u mnie też czuć jesień, tylko ze ja kocham jesień i mam nadzieje że prognozy się sprawdza i będziemy mieli piękną, ciepłą jesień 😍❤
    Ślicznie wyglądasz w tej sukience 😍
    Jakby co -Poklikałam ☺
    Pozdrawiam

    Lili

    OdpowiedzUsuń
  10. Sukienka jest przesliczna <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/08/basilurtea-naturalna-herbata.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka. Podoba mi się bardzo. :) Super, że tak prosto ją wystylizowałaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka jest piękna :) Ja tam już się cieszę na jesień- na ciepłe swetry, botki i siedzenie pod kocem wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana wyglądasz przeuroczo i nadal mega wakacyjnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kocham motyw kwiatów na sukienkach, a ta jest naprawdę śliczna, ma bardzo fajny fason :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger