JEANSOWA KATANA Z PRZETARCIAMI ZAFUL | NASZYJNIK KOTEK ORIGAMI DEDICANTE

Hej Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z codzienną stylizacją, chociaż pewnie niektórzy z Was spodziewali się już walentynkowej propozycji :D Być może się tu pojawi, jednak dopiero po Walentynkach, ponieważ chciałabym zaskoczyć nią swojego Ukochanego :D heh

W dzisiejszym poście główną rolę gra jeansowa katana z przetarciami i biżuteria origami w kształcie kotka. Przyznam, że trochę zmarzłam pozując w takim stroju, jednak chcąc pokazać Wam cały outfit musiałam się troszę rozebrać. Niestety nie mogę się przełamać do robienia zdjęć w budynkach, gdzie o tej porze jest naprawdę dużo ludzi, a zdjęcia w domu niestety nie oddają tego klimatu. Z niecierpliwością czekam na wiosnę <3 

Biżuteria, którą widzicie pochodzi z internetowego sklepu Dedicante. Już miałam okazję Wam prezentować asortyment z tego sklepu prawie rok temu (TU i TU) i bardzo się cieszę, że mam kolejne cudeńko do kolekcji. Ta biżuteria wykonana jest ze stali nierdzewnej, która nie ciemnieje i nie uczula. Wiele pozłacanych naszyjników już po miesiącu wygląda tragicznie, w tym przypadku tak nie jest. Nadal noszę moje piękne serduszko orgiami, które pokazywałam Wam w poście z czarną maxi i często również możecie je zobaczyć na moim Instagramie, dlatego i tym razem skusiłam się na ten model. Jestem 100% kociarą, więc musiałam mieć taki naszyjnik. Jest przesłodki i naprawdę oryginalny. Taka biżuteria to idealne dopełnienie stylizacji i na pewno niejedna kociara mi go pozazdrości ;) Zapraszam na Facebook’a Dedicante gdzie do wygrania jest 3x100 zł do wykorzystania w sklepie. Konkurs trwa tylko do 13 lutego. Powodzenia! :) 
Katana z jeansu to nowość ze sklepu Zaful. Ten sklep nigdy mnie nie zawodzi i najchętniej ubierałabym się tylko tam. Ubrania i akcesoria są naprawdę warte swojej ceny. Katana ma idealną długość i modne przetarcia. Zdecydowanie będzie to moja ulubiona kurtka jeansowa :) Do tego czarne rurki, rudy crop top, płaszcz o męskim kroju (ostatnio mój ulubiony), wygodne skórzane buty i shopper :) Tak spędziłam dzień na zakupach w Warszawie :) Jak Wam się podoba? :) 
Katana – TUTAJ
Spodnie – H&M
Crop top – Forever21
Płaszcz – Bershka
Buty – Lasocki
Naszyjnik origami – Dedicante.pl
Shopper - New Yorker


Uwaga na hasło „ZafulChen„ macie  -10% na wszystko.

54 komentarze:

  1. Bardzo ładna ta katana, moją uwagę jednak przykuł ten naszyjnik, śliczny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie! Piękny naszyjniczek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super. Świetnie wyglądasz. Extra katana i śliczny naszyjnik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Super katana! Te przetarcia dodają jej fajnego charakteru. :) No i ta kocia biżuteria 😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten naszyjnik jest świetny ;* Mam takie same botki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna stylizacja! :) wprost na bilbordy Costy :D :*

    www.wkrotkichzdaniach.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurczę, teraz tak sobie myślę,że jednak mogłam nazwę zakryć :D
      Dziękuję :*

      Usuń
  7. Kochana wyglądasz cudownie! Katany są ekstra<3
    Meega makijaż, śliczna Ty;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Też czekam na swoje zamówienie. I też mam kota!
    Ślicznie

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili!
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudna jest ta jeansowa kurteczka, uwielbiam takie stylizacje! <3 Super post :)

    buziaki!
    teddyandcrumb.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam jeansowe katany, Twoja jest sztos *.*

    sensiblees.pl ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kurtki dżinsowe i w tym wydaniu wygląda obłędnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ach, katana jest przepiękna! :) Uwielbiam rzeczy z Zaful i też mam z tego sklepu ciekawą kurtkę jeansową. Kolor sweterka ślicznie przełamuje kolory tej stylizacji. Bardzo podoba mi się to połączenie.
    Biżuteria też jest cudowna! Najważniejsze, że jesteś z niej zadowolona i nic się z nią złego nie dzieje.
    Druga stylizacja jak najbardziej w moim guście. Chciałam sobie kupić szary płaszcz, ale mój chłopak kręcił na niego nosem i w efekcie wybrałam czarny.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wygląda połączenie katany z brązowym półgolfem <3
    Ślicznie jak zawsze :)!

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze marzyłam o takiej katanie. Może w końcu uda mi się gdzieś taką znaleźć :D
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pięknie wygląda połączenie katany z brązowym półgolfem <3
    Ślicznie jak zawsze :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz piękne włosy:) Ja zawsze bardzo lubiłam takie dżinsowe kurteczki pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. super zestaw :D
    masz piękne włosy!

    dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczna stylizacja, pięknie dobrane kolory naprawdę ta katana jest urocza :) Uwielbiam przetarcia, czy to na kurtce, czy to na spodniach. Dodaje to charakteru ubraniom :) ale zakochałam się w naszyjniku! jestem straszną kociarą a ten motyw origami jest fascynujący, boskie połączanie :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja:)

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepięknie wyglądasz, katana jest świetna :*
    allixaa.blogspot.com - klik

    OdpowiedzUsuń
  21. widzę, że znów mamy coś wspólnego ze sobą - też jestem mega kociarą <3
    i uwielbiam jeans - ta katana jest boska :)
    cudownie wyglądasz w takim zestawie <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Uroczy jest Twój naszyjnik z kotkiem. Piękne botki. :)
    Obserwuję. :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Great post dear :) ♥

    janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Katana jest swietna <3 cudownie wygladasz Kochana :*

    Obserwuje i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super wyglądasz <3
    świetna kurtka
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam jeansowe kurtki! już nie mogę się doczekać aż przyjdzie wiosna ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. beautifull post darling,you look stunning,necklace look so cute..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  28. o! ja też mam ta kurtkę i jestem w niech zakochana dosłownie :D
    katemi21.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  29. Za każdym razem zachwycam się Twoimi włosami - są piękne, oddaj <3 Świetna ta kurteczka! <3
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny look! Piękne masz włosy!!

    OdpowiedzUsuń
  31. Piękna stylizacja, urzekł mnie twój naszyjnik ;)
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  32. JEans i ten sweterek świetne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. ta torebka idealnie wpisuje się w twój styl :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo fajna stylizacja. Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz! :) A na te włosy można patrzeć i patrzeć... <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Świetna stylizacja, katana jest bombowa :D
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/czerwony-paszcz-w-pepitke.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetna jest ta katana podarciuch <3
    ja wlaśnie zamówiłam coś podobnego, więc oczekuję z niecierpliwością kuriera w drzwiach :D
    będzie idealna na wiosnę :)

    Też nie cierpię zdjęć w domu czy budynkach grrrrr
    zimę lubię tylko za to, że jest mało ludzi na dworze i mogę w miarę swobodbnie zrobić sesję, bo tak to wszyscy się gapią jak na jakąś kosmitkę grrrrr

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  38. Super wyglądasz, fajna ta katana

    OdpowiedzUsuń
  39. ślicznie wyglądasz, stylizacja jest piękna! <3

    http://dalenadaily.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Widziałąm zdjęcia na Instagramie, pięknie wyglądasz. <3

    OdpowiedzUsuń
  41. Heloł piękna:) Świetną masz tą kurteczkę :) Cała stylizacja totalnie w moim stylu :) Płaszczyk i sweterek eh oddaj mi :)

    buziaki dla ciebie:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajna torebka shopper. Kilka takich mam w swojej kolekcji i nigdy mi się nie nudzą ;).
    Ps. zapraszam do mnie po najmodniejsze plecaczki Brytyjka.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. Śliczna jest ta kurteczka, dodaje charakteru całej stylizacji :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/paszczyk-w-kolorze-baby-blue_22.html

    OdpowiedzUsuń
  44. Małe jest piękne, w tym przypadku tej naszyjnik najlepiej potwierdza tą regułe

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger