Romantyczna sukienka w groszki Femme Luxe

Hej Kochani! Dziś Chciałabym Wam pokazać kolejną rzecz ze sklepu Femme Luxe :) jest to sukienka w kropki o bardzo kobiecym kroju - opinająca figurę z uroczą falbanką i odkrytymi ramionami. Sukienka leży cudownie i marzy mi się taka w jednolitym kolorze.  Może tego nie widać na zdjęciach, ale kropki widoczne na brzuchu układają się w dość niekorzystny sposób. Sukienka posiada marszczenie w tym miejscu, by zakryć ewentualne fałdki, jednak ten zabieg na tym wzorze sprawia, że daje to wrażenie brzucha ciążowego :D hehe Na modelce n stronie internetowej widać to doskonale, więc jeśli jesteście ciekawi to zapraszam . Ja sukienkę mam w rozmiarze 32/34 i jest bardzo dobrze dopasowana. Podoba Wam się taki look? Na jaką okazję byście się tak ubrały? Ja zdecydowanie na randkę, ale w ciepły wiosenno-letni dzień :)

szpiki - Papaya
Torebka - New Look


3 komentarze:

  1. Ślicznie wyglądasz w tej sukience. Idealnie komponuje się z tymi szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  2. łał! wyglądasz przepięknie! romatycznie ale seksownie! ta sukienka w kropki plus czerwone szpilki tworzą piękny zestaw <3 no i ta figura!

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam nigdy o tej firmie. Jeśli chodzi o sukienkę - świetna, dziewczęca i zmysłowa jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger