Kwiaty na sukience | Bransoletki DEDICANTE

Hej Kochani! Po ostatnich dwóch sesjach zdjęciowych z Kasią (Kasia Ciapa – Fotografia) patrząc na moje dzisiejsze zdjęcia nie jestem z nich w 100% zadowolona. Jednak powinnam docenić to co mam, nie narzekać i starać się by każde kolejne zdjęcia były coraz lepsze :) Dzisiaj  przychodzę do Was z uroczą sukienką w kwiaty. Do niej dobrałam jeansową katanę i meliski na koturnie. Dopóki nie ma upałów mogę sobie na nie pozwolić :) Uzupełniłam całość bransoletkami ze sklepu Dedicante. Sklep przedstawiałam Wam już w poprzednim poście, gdzie mogliście zobaczyć naszyjnik origami – jeśli jeszcze go nie widzieliście to zapraszam TU. Pomimo, że częściej na moich nadgarstkach gości zegarek to bardzo lubię bransoletki tego typu ozdobione delikatną zawieszką, a te są o tyle wyjątkowe, bo posiadają również możliwość wygrawerowania własnego napisu. Możemy wybrać kolor koralików oraz spersonalizować zawieszkę podając swój  napis, obrazek, a także czcionkę. Mój wybór padł na szarą i czarną ze złotymi zawieszkami w kształcie koniczyny i koła. Obie są cudowne, dobrze wykonane, a w tej kolorystyce będą pasować do wielu stylizacji. Ogromny plusem jest również to, że bransoletki są porcelanowe – uwielbiam ten dźwięk, gdy koraliki odbijają się od siebie podczas wykonywanych czynności. Czy tylko ja tak mam? :D  Jak Wam się podoba mój dzisiejszy look? Czekam na komentarze :)

Sukienka – New Look
Meliski - Familyshoes.pl
Katana – Sinsay


39 komentarzy:

  1. Piękna stylizacja :) Bardzo wiosenna i dziewczęca :* i te pastele - cudo :*
    www.stylishmegg.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka jest piękna! Uwielbiam takie połączenie, nie wyobrażam sobie tutaj innej kurtki niż jeansówki :) Te zdjęcia też są śliczne!
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie wyglądasz :) i uroczy piesek :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Te bransoletki świetnie pasują do całości zestawu!
    Pięknie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna i dziewczęca stylizacja:) jesteś prześliczna :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Such a beautiful summer dress! I like the dog. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna stylizacja , uwielbiam takie letnie ,dziewczęce outfity :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie będę się powtarzać o tym jaka jesteś śliczna :) :* poza tym sukieneczka urocza, ale meliski dziś wygrały, są przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe zdjęcia a stylizacja urocza :)
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana cudownie wygladasz! Uwielbiam biżuterię tej firmy!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja, bardzo w moim stylu, delikatna i kobieca ;) Ale nie brak jej też dziewczęcego uroku, głownie za sprawą tych cudnych bransoletek ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. pięknie wyglądasz:) uwielbiam takie zwiewne sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam twoje nogi w każdej stylizacji w której je widać !! Nigdy nie mam dosyć ! Oby tak dalej ! Buty REWELACJA !

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne te bransoletki, a sukienka ma bardzo ładny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo delikatna, a zarazem kobieca stylizacja! Pięknie wyglądasz ♥
    Pozdrawiam, MÓJ BLOG!

    OdpowiedzUsuń
  16. Wspaniała sukienka, lubię takie dziewczęce stylówki :)

    -------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. Baaaardzo podoba mi się ta sukienka w towarzystwie katanki, też często chodzę tak ubrana :)
    i buciki boskie ajćććć <3
    super wyglądasz kochana :) :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Sukienka jest prześliczna, zachwycają mnie te kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ale masz piękne włosy, to naturalne?

    a co do stylizacji to bardzo mi się podoba, piękna sukienka, pasuje Ci...

    www.milordka.pl

    OdpowiedzUsuń
  20. Dziękuję :) To moje naturalne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna stylizacja ! Sama z chęcią bym się tak ubrała :) pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie. Sukienka śliczna, piękne te kwiaty:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna dziewczęca stylizacja :)
    Mam podobne buty w których jestem zakochana :)
    Pozdrawiam !
    www.insomniabydorka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz świetnie! uroczo, dziewczęco... bardzo w moich guście <3 i jaki śliczny koleżka Ci towarzyszył! ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowna stylizacja, bardzo podoba mi się połączenie tej sukienki z kurteczką, wygląda to obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Witaj śliczności masz przepiękną sukienkę:) :*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL || FACEBOOK || INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  27. Powiem ci, że cudne zdjęcia i jeszcze cudniejsze włosy :D zazdorszcze

    OdpowiedzUsuń
  28. Ale masz uroczą sukieneczke! Z kataną wygląda obłednie <3
    sensiblees.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka jest śliczna! Taka dziewczęca!

    OdpowiedzUsuń
  30. Śliczna sukienka, wyglądasz w niej przepięknie

    OdpowiedzUsuń
  31. Przepiękna sukienka! Cudnie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger