PODSUMOWANIE MIESIĄCA - STYCZEŃ 2018


Hej Kochani! Nauka– tak podsumowałabym styczeń jednym słowem :) Studenci wiedzą o czym mówię :) Poza tym w styczniu podjęłam bardzo ważną decyzję, ale o tym opowiem Wam jak przyjdzie na to czas, na razie nie mogę Wam nic zdradzić :)

BLOG
Niestety w tym miesiącu zaobserwowałam znaczny spadek aktywności na moim blogu, ale za to Instagram się zaczął rozkręcać, ponieważ to na nim skupiam się ostatnio najbardziej. Nie znaczy to jednak, że zrezygnuję z bloga. Jest to miejsce, gdzie mogę wrzucać zdjęcia i napisać do Was kilka słów. Instagram też mocno się rozwinął pod tym względem, ale ja dalej nie potrafię się przekonać do publikowania tam zdjęć w dużych ilościach -od tego mam bloga :)


Najpopularniejszy post ostatniego miesiąca: CZARNA SUKIENKA W KWIATY


Co u mnie?

Na początku stycznia, kiedy jeszcze miałam więcej czasu na przyjemności, obejrzałam dwa filmy: „Strażnicy Galaktyki Vol.2” i „Coco”.
źródło zdj: http://www.filmweb.pl 
Na film „Strażnicy Galaktyki Vol.2”  miałam wybrać się do kina i strasznie żałuję, że wtedy nie poszłam, bo efekty w kinie byłyby o niebo lepsze. Naprawdę ciekawy i zabawny film. Chyba zostałam fanką filmów Si-Fi stworzonych na postawie komiksów :D Szkoda, że tak późno :(
„Coco” to bajka o chłopcu, który chciał spełnić marzenie, lecz rodzina była przeciwna jego pasji. Film ten skłania do refleksji i przypomina nam jak ważna jest pamięć o tych, których już z nami nie ma. Zakończenie do przewidzenia, jednak i tak było ono wzruszające. Wczułam się w rolę bohatera, a jego historia była przedstawiona tak prawdziwie, że nie mogłam powstrzymać łez. 

 
<< LINK TU >>
<< LINK TU>>

Aktualizacja: W marcu również publikacja mojego zdjęcia na profilu Rimmel London Italia :)
<<LINK TU>>

Migawki z Instagrama:




Ulubieniec miesiąca: Bielenda, Skin Clinic Professional, Super Power Mezo Tonik Aktywny tonik korygujący anti-age do cery mieszanej i tłustej
Ten produkt to już u mnie denko, ale chciałabym Wam opowiedzieć o nim kilka słów, bo na to stanowczo zasługuje. Od jakiegoś czasu w ogóle nie używałam toników, bo trafiałam na same buble, które nie działały tak jak powinny. Z polecania Basi z bloga „basia-blog”, nabyłam ten produkt. To był strzał w 10! Tonik ten sprawił, że niedoskonałości, które w tym czasie mi się pojawiły zagoiły się, a po regularnym stosowaniu znikły. Pięknie pachnie, super radzi sobie z błyszczeniem skóry i nie wysusza. Do tego ma bardzo dobrą cenę. Polecam spróbować osobom, które mają problem z trądzikiem, ten produkt naprawdę pomaga. 


Moje styczniowe TOP 4 na Instagramie :

Instagram Pauliny obserwuję już od jakiegoś czasu i z każdym kolejnym zdjęciem kocham jej profil jeszcze bardziej. Jej kadry są świetnej jakości, pełne pasji i uroku. Jej uroda mnie wręcz onieśmiela. I zdecydowanie Paulina posiada najpiękniejsze włosy na Instagramie, do tego potrafi je cudownie wystylizować i wyeksponować na swoich zdjęciach.  Chciałabym osiągnąć taką perfekcję. 
<< LINK TU >>
Sylwia na swoim profilu inspiruje stylizacjami i zachwyca cudownymi kadrami perełek kosmetycznych i nie tylko. Uwielbiam jej zdjęcia kawy z piankami. Jest pierwszą osobą, u której je zobaczyłam i już zawsze będzie taka kawka kojarzyć mi się właśnie z nią <3 
<< LINK TU >>

Profil Opalentmuse to przykład idealnego czarno-białego Instagrama. Podziwiam za tą konsekwencję. Ja nie potrafiłabym się ograniczyć do kilku kolorów. Jej minimalistyczne kadry zawsze wprawiają mnie w zachwyt. Nie mogę pojąć jak można stworzyć takie piękne zdjęcia używając minimum rzeczy do wypełnienia tła. 
<< LINK TU >>
Profil Olivii to moje ostatnie odkrycie. Na jej zdjęciach widać pasję, a kolorystyka, którą utrzymuje jest wręcz magiczna. Patrząc na te fotografie ogarnia mnie takie ciepło i jestem w stanie pokusić się o stwierdzenie, że Olivia musi być naprawdę przyjacielską, towarzyską osobą, z którą chętnie napiłabym się jej ulubionej gorącej czekolady z odrobiną mleka. 
<< LINK TU >>

29 komentarzy:

  1. Coco muszę obejrzeć;) gratuluję wyróżnienia z Rimmel! Mówiłam że to zdjęcie jak z reklamy i nie pomyliłam się ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Heh :) Kochana :* Fajnie, że im też się spodobało :)

      Usuń
  2. Świetny blog :) bardzo się fajnie Ciebie czyta Kochana :)
    A film jakiś wynajde 😊 miłego wieczoru 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę sięgnąć po ten tonik. Mam serum z tej serii i jest swietne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne to zestawienie :) i gratuluję wyróżnienia bo zdjęcie naprawdę świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję osiągnięcia :)
    Przed moim zniknięciem z bloga też zaobserwowałam duży spadek statystyk.
    Mnie niestety, albo i stety ominęła zabawa na studiach, ponieważ niestety je przerwałam.
    Wyprowadzam się do UK! Zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Byłam na blogu i widziałam co skłoniło Cię do takiej decyzji. Trzymam kciuki za Twój pobyt w UK <3

      Usuń
  6. To zdjęcie z podkładem Rimmel powinno trafić na okładkę jakiegoś dobrego magazynu :) Piekne!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku to najmilszy komentarz jaki dostałam :* Dziękuję :*

      Usuń
  7. Instagramy tych dziewczyn sa cudowne,również obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tak samo instagram zgarnia mega dużo więcej czasu :D
    Dziękuję Kochana, za takie miłe słowa <3 Dawka motywacji podniesiona na ponad MAX <3
    Uwielbiam po prostu <3
    Szkoda, że tylko tak daleko siebie mieszkamy, chętnie bym się wybrała na wspólną sesję z Tobą i sfotografowała te cudne oczy <3
    Buziaki <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Marzenie mieć takie boskie zdjęcia jak Ty <3 naprawdę szkoda :(

      Usuń
  9. Super ,że pojawiłaś się na ich instagramie :)
    Co powiesz na wspólna obserwację ? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę przyznać, że mnie zainspirowałaś :-))

    OdpowiedzUsuń
  11. Swietny czas. Gratuluje wyroznienia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Widziałam kochana Twoje wyróżnienie, to świetna reklama dla Ciebie i bloga, gratulacje! :* Strażników galaktyki chętnie obejrzę ;p Toniku nie miałam okazji testować :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też miałam okazję obejrzeć Coco fajny film. Fajne zdjecia na Insta. Obserwuje.

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje publikacji w Rimmel :) I dziękuję za podzielenie się fajnymi kontami na Instagramie - są bardzo inspirujące :)

    OdpowiedzUsuń
  15. WOW gratulacje że pojawiłaś się na insta Rimmel:))

    Jestem dumna:*

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  16. O wow! Gratulacje wyroznienia przez Rimmel! Uwazam, ze jak najbardziej na nie zaslugiwalas! :) Co do profili na IG to wstyd sie przyznac ale ich nie znalam, a faktycznie są naprawde piekne! <3 Zachwycam sie szczegolnie tym ostatnim!

    OdpowiedzUsuń
  17. Wielki gratulacje co do kampanii! Zdecydowanie na to zasłużyłaś :) Z twojego opisu zaciekawił mnie film "Coco" muszę go obejrzeć :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz wszystko się dzieje na insta :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wyróżnienia z Rimmel! :) A po tonik chętnie sięgnę, bo Strażników Galaktyk oglądałam i polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przede wszystkim gratuluję kampanii! Masz być z czego dumna! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo lubie takie podsumowania!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger