Płaszcz z futrzanym kołnierzem | Porcelanowe bransoletki DEDICANTE

Hej Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z kolejną biżuterią ze sklepu Dedicante, o którym wspominałam w poście TU, TU, TU :) Tym razem są to porcelanowe bransoletki w kolorze różowym i białym.  Miałam już podobne tylko z zawieszką, jednak tym razem postawiłam na klasykę w pastelowych kolorach. Co do stylizacji to niewątpliwie na pierwszym planie widzicie mój płaszczyk. Ma on już rok, wisiał w szafie i całkiem o nim zapomniałam :D Sam płaszczyk bardzo mi się podoba, jednak strasznie przyciąga wszystkie włoski i paproszki -> i pomimo, że czyściłam go przed wyjściem nadal są widoczne na zdjęciach :( Pod spód sukienka z metalowymi perełkami, sweterek (który nieśmiało wystaje spod płaszcza), buty na platformie i torebka Fabiola (niedługo minie dwa lata odkąd ją mam, a nadal wygląda jak nowa <3) :) Jak Wam się podoba? 
Płaszczyk – Zaful
Sukienka – Cropp
Buty – czasnabuty.pl
Torebka – Fabiola

38 komentarzy:

  1. Wszystko świetnie do siebie pasuje :) Perełki to mój ulubiony trend ostatnio! Już nie mogę doczekać się wiosny!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna stylizacja :) Bransoletki wyglądają prześlicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna stylizacja :) Śliczna torebeczka , a bransoletki przepiękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny płaszcz i śliczna sukienka. Wszystko idealnie współgra.Pięknie wyglądasz! Pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny masz ten płaszcz, piękny jest

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz. :) Niestety niektóre materiały tak mają, że bardzo szybko po oczyszczeniu przyciągają nowe kłaczki. Jest to uciążliwe, ale cóż zrobić?

    OdpowiedzUsuń
  7. piękny ten płaszczyk, szkoda tylko że tak przyciąga te wszystkie pyłki ;) bransoletki są cudowne i w moich ulubionych pastelowych kolorach :)
    Przepięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny płaszczyk ;) Rewelacyjnie wygląda zestawiony z pozostałymi elementami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Faktycznie sporo lgnie do tego płaszczyka ale i tak jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne, niezwykle świeże zdjęcia :) Wszystko idealnie ze sobą współgra :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna stylizacja i piekna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczna stylizacja, tak dziewczęco i elegancko :) super :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebka bardzo ładna, te frędzelki i łańcuch ... cudo.Zapraszam do obserwacji http://fantastic-brand.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny ten płaszczyk :) Wszystko jest świetnie zestawione.
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zawsze pięknie sie prezentujesz! :*
    Nie wiem czeme jeszcze Cie nie obserwuje.. :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna stylizacja! Torebka bardzo mi się spodobała ♥

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne zdjęcia i fajny ten płaszczyk ;)

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny jest ten płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Również mi się ich bransoletki bardzo podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wow piękny outfit, a jeszcze piękniejsze włosy! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz przepiękny makijaż :) Obserwuję i życzę miłego wieczorku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zaintrygowała mnie sukienka - co prawda nie widać jej za wiele, ale już mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękna stylizacja i nie mogę oderwać oczu od Twoich włosów! Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  24. kolejna świetna stylizacja :) Bardzo ładny płaszcz i dodatki.
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  25. hello piękna nie wiem co to za koronka wystaje spod płaszcza ale chętnie bym ją zobaczyła w całej okazałości:)

    buziaki:*
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jak będzie cieplej to się uda :) Albo na IG coś wrzucę :* Dziękuję :*

      Usuń
  26. przepiękny płaszcz<3 ! buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetny jest ten płaszczy :) Jestem ciekawa tej szyfonowej (spódniczki?) z koralikami która wystaje spod płaszcza :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/03/stylizacja-z-militarnymi-detalami.html

    OdpowiedzUsuń
  28. super płaszczyk,bardzo ładny look!

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczny płaszczyk zwłaszcza w połączeniu z bardzo oryginalną spódniczką. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  30. ciekawe połączenie! torebka i bransoletki mega urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger