Sukienka z bufiastymi rękawami NA-KD Lounge + zniżka 5%


Hej Kochani! Dziś chciałbym Wam pokazać żółtą sukienkę ze sklepu NA-KD Lounge. Na pewno już słyszeliście nie raz o tym sklepie internetowym, gdzie można znaleźć przecenione perełki ze strony NA-KD. Ja upolowałam tę żółtą piękność, która miała spore "branie", bo w momencie, gdy ją zamawiałam była w większości rozmiarów, a teraz już jej nie widziałam, ale jest wiele modelów bardzo podobnych, wiec koniecznie zajrzyjcie na stronę.
Sukienka wymagała małych poprawek. Jako, że mam wąskie ramiona i mały biust musiałam trochę zmniejszyć dekolt. Przy pomocy igły i nitki zebrałam materiał w ramionach i chyba wyszło mi całkiem nieźle :) Sukieneczka ma rozkloszowany dół i duże bufiaste rękawy, a pas podkreślony jest wąskim paseczkiem. Jest przeurocza <3 Materiał trochę się gniecie, ale jest przewiewny i  bardzo przyjemny. Niestety sukienkę zakładamy przez głowę, nie posiada ona żadnych zameczków, więc jeśli macie szersze ramiona lub duży biust miałybyście problem z jej ściągnięciem :D
Zdjęcia w tej sukience wyobrażałam sobie w całkiem innej scenerii, przygotowałam też inne buty, ale szukając odpowiedniego miejsca trafiłam na pole z makami, więc musiałam się tam dostać. Pokonałam wielki dół, krzaki i pokrzywy, poświęciłam białe buty, oblazły mnie malutkie robaczki, później okazało się, że nie wzięłam pilocików ani do aparatu, ani do telefonu, więc musiałam biegać co chwile do statywu, ale zdjęcia wyszły całkiem spoko :D

Torebka - TKMAXX
Buty - Pretty Little Thing

Na stronie NA-KD Lounge przeceny do -60% . Dodatkowo został wygenerowany dla mnie i moich Obserwatorów kod zniżkowy - 5% na cały asortyment. Hasło to "MIS_MARLI_5"

1 komentarz:

  1. Ślicznie wyglądasz 😍
    Sukienka jest przepiękna 😍
    No i i widzę że zdjęcia w mały odhaczone 😉
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger