Denim set NA-KD Lounge + 5% zniżki

Dzień dobry! Dziś przedstawiam Wam jeansowy zestaw z NA-KD Lounge. Rzeczy oczywiście można kupić osobno, ale ja postawiłam na zestaw. Najbardziej zależało mi na krótkiej kurteczce, która będzie pasować do wielu stylizacji. Ta jest idealna <3 Do niej dobrałam spódniczkę mini. Obie te rzeczy są świetnej jakości i będą mi służyć kilka lat - jeans nie wychodzi z mody :)
Jeśli chodzi o resztę to postawiłam na najmodniejszy top w tym sezonie - shoulder pads T-shirts :)
Do tego nerkę i sandałki :) Jak Wam się podoba taki look?

Na stronie NA-KD Lounge znajdziecie przeceny do -60% . Dodatkowo z hasłem "mis_marli_5" dostaniecie 5% zniżki :)

REF 1619-000066-0218
REF 1619-000060-0218
Top - Bershka (ASOS)
Nerka - Matalan
Sandałki - Bershka
REF 1714/560


1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger