White blazer Femme Luxe

Hej Kochani! Dziś przychodzę do Was z kolejną rzeczą ze sklepu internetowego Femme Luxe. Jest to ten biały blazer. Niezbyt gruby materiał, długie rękawy, fason podkreślający talię, dwa rzędy guzików, długość do połowy pośladków. Jest idealny jako narzutka do obcisłych sukienek czy topów na ramiączka. Na stronie nie wyglądał zbyt zachęcająco, ale pozytywnie mnie zaskoczył. Jedyne co mi w nim nie pasowało to odstające nitki, których musiałam się pozbyć. Zdjęcia były robione zaraz po rozpakowaniu paczki, więc ich nie obciełam, dopiero później zwróciłam na nie uwagę. Poza tym małym mankamentem jestem bardzo na TAK! Lubicie tego typu narzutki/marynarki/blezery?

Spódnica - New Look



5 komentarzy:

  1. Ale ślicznie wyglądasz 😍
    Bardzo lubię takie narzutki 😍
    Świetna stylówka 💞
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten blezer bardzo Ci pasuje. Dzięki niemu stylizacja jest elegancka i wyglądasz tak profesjonalnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cały czas zbieram się do zakupu marynarki, ale jakoś tak schodzi :) Ta wygląda naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się ta marynarka, świetna długość! Ja bym może poszalała troszkę z bardziej ekstrawaganckim zegarkiem, ostatnio znalazłam coś takiego, chyba zaryzykuje i kupie żeby zobaczyć jak będzie się to łączyło na żywo z ciuchami :D
    https://zegarownia.pl/zegarek-damski-storm-cyllene-47434-ib

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger