MIDI na dwa sposoby


Hej :) Dziś chciałabym Wam pokazać moje dwie propozycje stylizacji z wykorzystaniem spódnicy midi :) Zdjęcia robione były już jakiś czas temu, jeszcze gdy nie obowiązywała kwarantanna, więc miło tak wrócić wspomnieniami do okresu, gdzie mogliśmy swobodnie spacerować i robić zdjęcia  w centrum miasta :) 

Pierwsza propozycja to codzienny look z wygodnymi mokasynami i ramoneską. Druga propozycja to jasna kurtka jeansowa i sandałki. Który look bardziej Wam się podoba?

Kurtka jeansowa - Bershka 
Ramoneska - Sinsay 
Torebka - NA-KD
T-shirt - Shein
mokasyny - New Look 
 Sandałki - Papaya



3 komentarze:

  1. Obie stylizacje są świetnie, ale bardziej podoba mi się ta z jeansową kurtką i sandałkami. Jest jaśniejsza, a ja lubię jasne stylizacje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Stylizacja z kurtką jeansową to taka delikatniejsza, dziewczęca wersja, z kolei wersja z ramoneską to taka bardziej odważna, z pazurem wersja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obie wersje super, ale bliższa mojemu sercu jest opcja z ramoneską <3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger