Camel dress Femme Luxe


Hej Kochani! Dziś przychodzę do Was z dopasowaną sukienką z marszczeniami w kolorze kamelowym. Ostatnio wzbogacam swoją szafę o bardzo kobiece, dopasowane do figury fasony. Moja beżowa piękność pochodzi ze sklepu Femme Luxe. Długość tak naprawdę możemy regulować. Sukienka ma rozciągliwy materiał i dopasowuje się do sylwetki, nie zsuwa się i nie podnosi. Moim zdaniem do mojej figury lepiej pasuje długość mini - możecie porównać sobie na zdjęciach. Na stronie sklepu znajdziecie ten model sukienki w długości mini,midi i występuje w 7 kolorach. Koniecznie zerknijcie na stronę. Ja nie do końca jestem przekonana co do tego kroju. Sukienka ładnie podkreśla kształty, jednak marszczenia dodają mi kilogramów, zwłaszcza w okolicy brzucha. Może na zdjęciach tego nie widać, ale na żywo niestety już tak. Moim zdaniem sukienka idealnie się nadaje dla dziewczyn bardzo szczupłych. Ja nie czuję się w niej komfortowo - marszczenia nie są dla mnie. Internetowe zakupy to zawsze ryzyko, tym razem fason nie trafiony, jednak postanowiłam się Wam zaprezentować w tej sukience i podzielić się z Wami moim wrażeniem. Sama sukienka jest naprawdę ładna, ma przyjemny materiał (lekko błyszczący) i cudowny kolor, który będzie wyglądał obłędnie w połączeniu z letnią opalenizną. Sukienka nadaje się na wiele okazji. Idealnie się sprawdzi również na wesele, czy inną ważną uroczystość. Jest naprawdę ładna, chociaż niekoniecznie na moją figurę. Postanowiłam ją sprezentować mojej koleżance (jest ode mnie wyższa i szczuplejsza) i ona wygląda w niej naprawdę ekstra :) Podoba Wam się taka sukienka? Gdzie najchętniej byście ją założyły? Ja na randkę :) heh



Nie wiem jak Wy, ale ja w okresie kwarantanny rozglądam się za jakiś fajnym dresikiem i na stronie Femme Luxe znalazłam kilka fajnych rzeczy, które możemy łączyć w komplety. Jeśli również szukacie czegoś luźnego to zapraszam pod linki poniżej :) 

4 komentarze:

  1. Wyglądasz świetnie w tej sukience! ;) Natomiast wiem, że zdjęcia a efekt na żywo może się trochę różnić. Fajnie, że sprezentowałaś sukienkę koleżance. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojej, ta sukienka obłędnie na Tobie leży :D Na zdjęciach nie widać efektu dodatkowych kilogramów, ale nie wiem jak na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  3. pięknie wkomponowałaś się z tą swoją stylizacją w tło.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka! kocham ten sklep, można w nim znaleźć prawdziwe perełki :) masz cudowny styl, wspaniałe fotografie i śliczne zdjęcia. jesteś przepiękna!
    Pozdrawiam ciepło ♡

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger