Czerwony top z bufkami FEMME LUXE

Hej! Dziś chciałabym Wam pokazać mój nowy top z bufkami z organzy ze sklepu Femme Luxe. Wybrałam go w kolorze czerwonym i był to strzał  w 10. Na stronie występuje on jeszcze w kolorze czarnym i białym, jednak ten kolor bardzo mi odpowiada. Czuję się w nim świetnie. Bluzeczka wygląda genialnie i to głownie dzięki rękawom, które dodają jej uroku. Niestety materiał jest bardzo sztuczny i już wyobrażam sobie jak będzie mi w tym ciepło gdy tylko temperatura się podwyższy :D Nie mniej jednak topik bardzo mi się podoba i chętnie będę go zakładać do dopasowanych spódnic czy jeansów. Jak Wam się podoba taki top? Lubicie bufki?

Szorty  - Bershka  





2 komentarze:

  1. Bufki bardzo mi się podobają. <3 Muszę kiedyś przymierzyć taką bluzkę, żeby przekonać się, czy mi pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Urocza jest ta bluzka :). A Ty nawet bez wychodzenia z domu potrafisz zrobić rewelacyjne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger