Płaszczyk w kratę - BonPrix

Hej Kochani! Dziś chciałabym Wam pokazać stylizację z płaszczykiem w kratkę ze sklepu BonPrix. Mam go już od bardzo dawna, mogliście zobaczyć już go na Instagramie i to nie jeden raz, tak bardzo się z nim polubiłam :) Jednak nie było go jeszcze tu, na blogu. Więc dziś chciałabym skupić się właśnie na nim :) Długo szukałam płaszcza o odpowiedniej długości i luźnym kroju. Szukałam w wielu sklepach - stacjonarnie i online -  aż w końcu trafiłam na ten. Dzięki modnej kratce możemy założyć nawet zwykły czarny T-shirt i jeansy, a i tak stylizacja nie będzie wyglądać nudno. Płaszczyk nadaje się idealnie na chłodniejszy dzień, niestety nie nadaje się na przymrozki, ponieważ materiał nie jest zbyt gruby. Dla mnie jest idealny na aktualną pogodę, gdy na dworze mamy chłodniejszy wiatr i 10 stopni. Połączyłam go z ciężki butami, rurkami i lekką koszulą. Jedyny minus tego płaszcza to jego kolorystyka. Przez to, że jest on w dwóch wyrazistych kolorach, nie ze wszytkimi elemtami naszej garderoby będzie prezentował się dobrze. Ale czy to aż taki duży problem? Dla mnie nie :) Jak Wam się podoba taki płaszczyk? Dajcie znać w komentarzach :)

Buty - Primark 
Torebka - NA-KD 



1 komentarz:

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger