Crop top z bufiastymi rękawami FEMME LUXE | midi NA-KD LOUNGE

Hej Kochani! Lubicie krótkie topy? Ja zaszalałam i przy moim ostatnim zamówieniu z Femme Luxe zdecydowałam się na krótki top z bufiastymi rękawami, do tego spódnica midi by nie odsłaniać już zbyt wiele, szpileczki i biżuteria. Szczerze to nie wiem czy wyszłabym tak na jakąś imprezę, ponieważ top jak dla mnie zbyt dużo odkrywa :D Ale chciałam zobaczyć jak bym się czuła w czyś takim. Ogólnie jeśli lubicie takie urania to topik jest ekstra :) Bardzo dobra jakość, super dopasowany do figury, dodatkowo przy biuście ma paski sylikonu by nic nam nie odstawało :) Do tego te bardzo modne bufiaste rękawy! Jest bardzo fajny i serdecznie Wam polecam. Ja mam go w rozmiarze 34. Zajrzyjcie na stronę sklepu, jest tam wiele cudownych topów w podobnym stylu :) Jak Wam się podoba taki look?

Spódnica pochodzi ze sklep NA-KD Lounge. Już Wam opowiadałam, że znajdziecie tam rzeczy przecenione nawet o 60% :) Skorzystaliście już z tych przecen? :) 

Szpilki - czasnabuty.pl




2 komentarze:

  1. Ejjjj nie masz się czego wstydzić kochana, piękną masz figurę, więc ten topik jest dla Ciebie idealny <3
    i te buffki ajćććć genialne, przepiękne <3

    W ogóle całość wyszłą idealnie z tą plisowaną spódnicą !
    Jak dla mnie prawdziwy KOT <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Rękawy są genialne! Wyglądasz świetnie! <3 Ja nie przepadam za zbytnim odsłanianiem ciała, więc dla mnie taka bluzka musiałaby być dłuższa i mieć bardziej zabudowany dekolt. :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger