Jesienny spacer | BonPrix

Hej Kochani. Dziś przychodzę do Was ze zdjęciami zrobionymi przy okazji mojego speceru po okolicy. Tego dnia potrzebowałam wyciszenia, więc wybrałam się nad pobliski staw. Szum wody, odgłosy natury - przy tym się całkowicie relaksuje.
Co do mojej stylizacji to postawiłam na wygodne botki, uroczy T-shirt z falbanką, dopasowaną spódnicę i ramoneskę. Pogoda jeszcze pozwala mi na tego typu okrycie wierzchnie, ale z dnia na dzień robi się już chłodniej, wiec najwyższy czas na poszukiwania jesienno-zimowego płaszcza :) A Wy macie już za sobą zakupy ciepłego płaszcza lub kurtki? 

Spódnica - NewYorker
Ramoneska - Gamiss
Botki - Deichmann

Przy okazji chciałabym jeszcze pokazać Wam moją sukienkę ze sklepu BonPrix (link tutaj). Chciałam zrobić z nią oddzielny post, jednak jest ona na mnie delikatnie za duża i wymaga poprawek. Pomimo to zdecydowałam się ja Wam pokazać, bo jest po prostu przepiękna. Ja mam rozmiar 34, więc już najmniejszy. Nie było szans na wymianę, więc delikatnie spiełam tył by móc pokazać Wam jak prezentowałaby się gdyby była idealnie dopasowana. Sukienka jest bardzo elegancka, jednak sprawdzi się również na mniej formalne wyjścia. Dlugonogie Panie śmiało mogą sobie ją zamówić, ma odpowiednią długość i będzie leżeć idealnie. Jest naprawdę warta uwagi. Do tego ten piękny kolor <3 ja jestem zachwycona :) a Wam jak się podoba?

2 komentarze:

  1. Obie stylizacje są bardzo fajne, choć ta pierwsza bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie stylizacje totalnie w moim guście! Boskie zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger