Różowa welurowa narzutka & top z falbanką BONPRIX

Witajcie! W Polsce macie lato i upały, a ja w Anglii 20 stopni i pomimo, że słoneczko też przygrzewa to zimny wiatr potrafi ochłodzić, dlatego do mojej letniej stylizacji dodałam lekką narzutkę ze sztucznego weluru. Mam ją ze sklepu BonPrix. Jeśli często robicie tam zakupy, wiecie, że rozmiarówka jest tam różna. Moja narzutka jest w rozmiarze XS i jak widać leży idealnie, więc śmiało przy tym zakupie możecie się kierować swoim rozmiarem. Top z falbanką to też perełka z BonPrix. Wygląda przeuroczo <3 Do tego szorty z wysokim stanem, klapeczki i można ruszać na spacer. Jak Wam się podoba?

Klapki - CCC
 Pasek - H&M
Zegarek - Elie Beaumont 




10 komentarzy:

  1. Ale piękne zdjęcia! A narzutka taka delikatna i śliczna ;)
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna bluzeczka. ;) Bardzo udana stylizacja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny ten look :) ❤️🔥

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia, modelka! :) Jeśli chodzi o pogodę, to w Polsce są takie upały, że wolałabym chłodniejsze dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna stylizacja 😍
    Świetnie wyglądasz 😍
    Ja bym chętnie się zamieniła na te 20 stopni ,bo te upały dają mi w kość 😗
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety ta pogoda w Anglii jest tragiczna... Stylizacja bardzo przyjemna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. awesome article..
    thanks for sharing :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger