Pudrowa koszula w złote kropki BonPrix


Hej Kochani. Dziś przychodzę do Was z dziewczęcą stylizacją idealną na słoneczne dni. Będąc w Polsce na urlopie wykorzystałam tą piękną pogodę (ostatnio w Anglii pogoda nie jest aż tak optymistyczna). Tym razem są to zdjęcia robione telefonem. Dajcie znać czy podoba Wam się taka jakość zdjęć. Nie ukrywam, że jest mi wygodniej po prostu iść na spacer i spontanicznie zrobić kilka zdjęć niż umawiać się z kimś na konkretną godzinę i brać ze sobą dodatkowo lustrzankę. Chciałabym znać Waszą opinię na ten temat. Jeśli odbiór będzie pozytywny to na pewno posty tutaj będą pojawiać się trochę częściej niż ostatnio :)
Jeśli chodzi o stylizację to prezentuję się Wam dzisiaj w nowej koszuli ze sklepu BonPrix. Posiada delikatne złote kropki, urocze guziczki i wiązania na rękawach - jest bardzo dziewczęca i romantyczna. Do niej dobrałam szorty, które na pierwszy rzut oka wyglądają jak spódnica. Są świetne! Całość uzupełniłam wakacyjnymi dodatkami - słomianą torebką, delikatną chustką i sandałkami na koturnie. Jak Wam się podoba?

Koszula - Bonprix (link tu)
Spodenki - Bershka
Zegarek - Missguided
Torebka - Answear
Buty -  sklep stacjonarny 

8 komentarzy:

  1. Koszula ma piękny kolor i kropeczki. Cała stylizacja bardzo mi się podoba. <3 Co do zdjęć robionych telefonem to uważam, że jest to najwygodniejsza forma i jeśli mamy dobre oświetlenie, to jakością nie ustępują tym, robionym aparatem. ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mega podoba mi się koszula jak i cała stylizacja! Nawet bym nie powiedziała, że są robione telefonem a nie lustrzanką :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale śliczna delikatna i kobieca :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakoś jest super :) Także śmiało :D
    Swietna ta koszula! Niestety, Anglia teraz nie rozpieszcza :(
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam podobne spodenki. Zainspirowalas mnie tym wpisem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No muszę przyznać że wyszło bardzo dobrze jak na zdjęcia z telefonu. Stylizacja mega, pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. No kochana w końcu do nas wróciłaś :)
    Zdjęcia telefonem wyszły na prawdę spoko, sama ostatnimi czasy też nim robię, bo nie chce nosić mi się lustrzanki, także mam nadzieję, że od teraz będziesz z nami znowu częściej :)

    Bluzeczka jest przeurocza, ostatnio sama zamawiałam u nich rzeczy, ale jej nie widziałam, a wielka szkoda :(

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  8. i like your hair!
    https://luxhairshop.blogspot.com/
    (づ ̄3 ̄) づ╭❤ ~ blog, thank you for sharing.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger