Spódnica z lampasem | TIK TOK

Hejka! Dziś przychodzę do Was z codzienną stylizacją. Nawet nie wiecie jak się cieszę, że ciągle możemy zakładać ramoneski. Uwielbiam je :) Spódnica w sportowym stylu przełamana eleganckim topem, ramoneska i trampki - jak dla mnie idealny look na co dzień :) Dobrze, że pogoda nam jeszcze pozwala na takie stylizacje :) 
Wczoraj ruszyłam z nową aplikacją, gdzie będę Wam pokazywać krótkie filmiki stylizacji :) Mam nadzieję, że spodoba Wam się taka forma prezentacji i chętnie będziecie tam zaglądać :) Zapraszam na mój profil na TIK TOK -> link TU vm.tiktok.com/JdySD9 (nick mis_marli)
Już wczoraj dodałam pierwszy filmik ze stylizacją, którą widzicie na zdjęciach :) Jako, że od dłuższego czasu przygotowałam materiały do tej aplikacji zobaczycie też dwie stylizacje z poprzednich postów :) Jeśli również posiadacie profil na TIK TOK napiszcie swoje nicki, chętnie do Was zajrzę :) 
Ramoneska - Sinsay 
Spódnica, kolczyki  - HOUSE
Top - SH
Trampki - Converse



14 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja ;) Spódnica idealnie podkreśla Twoją figurę ;) Pięknie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja. Spódnica robi furorę :D


    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  3. Stylizacja bardzo ładna. O tej aplikacji pierwszy raz słyszę, zerknę co to takiego. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne włosy, łał! A outfit fajny, mój styl :) Pozdrawiam i zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cześć śliczna jest piękne:* Kiedy ja będę mieć takie włosy jak ty:* Uwielbiam jak zawsze:*


    Buziaki kochana:*
    Zapraszam na post ze zdjęciami z bajecznego Zakynthos WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  6. Pasuje Ci ten kroj. U mnie nie wygladaloby to zbyt dobrze :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zawsze zachwycasz! Super, bardzo mi się podoba

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  8. świetna spódnica :) lampasy dodają pazura !

    OdpowiedzUsuń
  9. Kurczę, ależ mi się podobasz w takim wydaniu kochana :D
    To jest zdecydowanie Twój styl !
    Pięknie dopasowana, dresowa spódnica, sportowe buty, przełamane elegancką bluzeczką i do tego ta rockowa ramonka- wisienka na torcie !

    Sztossss po prostu <3

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz :) Mnie niestety rozłożyła choroba, więc z uroków pięknej jesiennej pogody nie skorzystałam :(

    OdpowiedzUsuń
  11. fajny jest ten lampas na spódnicy :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger