Stylizacja NAKD

Hej Kochani! Ostatnio jestem mniej aktywna na blogu, IG i FB, ale po studiach nadchodzi wiele zmian. Ja właśnie zmieniłam pracę i miejsce zamieszakania. Minie trochę czasu zanim wszystko się ustablizuje. Jednak w miarę możliwości będe tu zaglądać.
Dziś przychodzę do Was ze stylizacją na co dzień, gdzie główną rolę gra bluza ze sklepu NAKD oraz szalik i kolczyki również z tego sklepu. Na podstawie tych trzech rzeczy powstała cała stylizacja. Powiem Wam w sekrecie, że tu gdzie teraz jestem nie mam zbyt wielu ubrań , wziełam tylko te najpotrzebniejsze, ale mam nadzieję, że to nie stanie mi na drodze  w komponowaniu stylizacji. Oczywiście z czasem moja garderoba sie powiększy :D wiadomo :D Jak podoba Wam sie taka prosta stylizacja na co dzień ?

Mam dla Was dwa kody rabatowe :)
NAKD -15% na haslo "mismarli15nakd" 
SHEIN -15% na haslo "marli15"


Bluza- NAKD (link TU) mój rozmiar XS
Płaszcz - BERSHKA 
Buty - ZARA


8 komentarzy:

  1. Pięknie! Płaszcz i spódnica mega mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne jesienne połączenie z kartą :)
    Trzymam kciuki, żeby wszystko ułożyło się po Twojej myśli.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! ;) Mnie najbardziej urzekła spódniczka z falbanką. <3
    Powodzenia w nowym miejscu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. super zdjęcia !świetna ta spódniczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Płaszczyk bardzo przypadł mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooooo kurczę kochana, to ja nie wiedziałam, że u Ciebie takie zmiany :O
    Na ig tez nic się nie chwaliłaś.
    Gdzie teraz mieszkasz jeśli można wiedzieć ? :D

    Muszę powiedzieć, że jak na kilka rzeczy, to stylówka pierwsza klasa wyszła :D
    Genialnie wyglądasz :)

    Buziaki i powodzenia :) :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajna bluza, podoba mi się to połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczny płaszcz! Fajna stylizacja, przez takie połączenie nie jest to zwykła elegancja ale coś innego :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger