Wyspa Hvar, Jelsa - moja podróż do Chorwacji #1

Hej Kochani!  Dziś przychodzę do Was ze stylizacją prosto z Jelsy –z miasteczka położonego na wyspie Hvar w Chorwacji :) Osoby, które mnie obserwują na Instagramie wiedzą, że pierwsze dni sierpnia spędziłam w Chorwacji, a do domu wróciłam dopiero wczoraj późnym wieczorem  :) Więc możecie się spodziewać postów z mojego wyjazdu oraz  kilku słów o moich spostrzeżeniach :) Takie posty będą przeplatane stylizacjami z Polski :)
Pierwszy tydzień naszego urlopu spędziliśmy na Rivierze Makarskiej, a dokładnie w miejscowości Krvavica. Jednak o tym miejscu opowiem Wam w innym poście, a dziś skupię się na miasteczku Jelsa, które widzicie na zdjęciach. Na wyspę Hvar popłynęliśmy statkiem z miejscowości Makarska. Był to rejs na dwie wyspy, drugą z nich był Brač (miasteczko Bol  - Złoty Róg) i naprawdę warto się na niego zdecydować. Pomimo, że w Jelsie byliśmy tylko godzinę i w zasadzie zwiedzaliśmy ją w biegu to te widoki i architektura zrobiła na mnie ogromne wrażenie. Naprawdę romantyczne miejsce i cieszę się, że udało nam się zrobić tyle cudownych zdjęć :) Rozczarowało mnie tylko to, że nie widzieliśmy lawendowych pól, o których wspominano podczas rezerwacji wycieczki :) Co do drugiej wyspy – Brač - to plaża i woda w tym miejscu była przepiękna, a kolor wody turkusowy <3  jednak ceny jakie tam zastaliśmy trochę odstraszają :D Byliśmy tam 4 godziny i spędziliśmy je właśnie na plaży, chłodząc się w zimnej wodzie Adriatyku. W Internecie można znaleźć opinie, że woda z jednej strony "Złotego Rogu" jest cieplejsza, z drugiej zimniejsza, jednak moim zdaniem z obydwu stron była zimna :D 









Sukienka - PEPCO 
Kapelusz - Medicine 
Sandały - Lasocki 


9 komentarzy:

  1. Jak zawsze piekne zdjęcia, super look i miejsce

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili ❤
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  2. Super torebeczka! W kapeluszu Ci do twarzy. ;) Czekam na kolejne relacje z wakacji. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne i klimatyczne zdjęcia:) cudownie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia. A te uliczki, miejsca, bardzo urokliwe i po prostu śliczne. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne klimatyczne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale piekna okolica! Az sie chce tam leciec!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne miejsce :) Ślicznie wyglądasz w tej sukience! Mnie może w przyszłym roku uda się wybrać do Chorwacji lub Grecji :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja osobiście żadnych wad nie znalazłabym. Kocham Chorwację - jest piękna, słoneczna, zachwycająca. Lubię architekturę i zabytki w tamtym regionie. Na https://istria.pl/ dowiedziałam się o wielu miejscach, o których nie czytałam wcześniej w przewodnikach. Polecam przed zwiedzaniem sobie zerknąć.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger