Choker z łańcuszka | ZAFUL

Hej Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z elegancką stylizacją, gdzie główną rolę gra biżuteria ze sklepu ZAFUL. Chocker z łańcuszka to HIT ostatniego sezonu i w końcu udało mi się znaleźć taki, który mi odpowiada. Jest pozłacany i składa się z 4 elementów, jednak ja na szyi zostawiłam trzy, a czwarty zawiesiłam na nadgarstku, żeby nie stwarzać zbytniego „bałaganu” na dekolcie. Ehh, to chyba już moja ostatnia stylizacja z sandałkami. Wam też tak ciężko pożegnać się z latem?? 
Koszula – SH (New Look)
Spodnie – MANGO
Torebka – SH
Sandały – czasnabuty.pl

Poza chockerem zamówiłam ze sklepu ZAFUL również sukienkę maxi, w której miałam w planach wystąpić na plaży jednak niestety się nie powiodło. Mimo tego  nie mogę sobie darować by Wam nie pokazać jakie cudeńko do mnie przyszło. Piękna, długa sukienka ze zmysłowym rozporkiem, który sami przyznacie dodaje pazura tej delikatnej, dziewczęcej sukience. Ja jestem na TAK, a Wy? :)


26 komentarzy:

  1. Śliczny ten choker :-) ale koszula i sukienka też extra :D

    OdpowiedzUsuń
  2. To chyba pierwszy i jedyny choker który mi się podoba! :)
    A sukienka rzeczywiście piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Sorki, ale sukienka skradła całe show. Jest nieziemska! <3 Chetnie zoabczylabym zdjecia wlasnie z plazy z nia w roli glownej, szkoda, ze sie nie udalo :(

    OdpowiedzUsuń
  4. spodnie bardzo podobają mi się <3 świetne są

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta sukienka jest cudowna *-* I genialnie w niej wyglądasz ;) Sama bym sobie zamówiła, ale z moim wzrostem to mogę się pożegnać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega jest ten choker! Szkoda, że lato odchodzi :( maxi sukienka prześliczna, przyda się za rok :) kliknięte!

    OdpowiedzUsuń
  7. super stylizacja :) :*
    jak zwykle cudownie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful pictures :)
    and great outfit!
    http://xoxoclaudia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne klasyczne zestawienie :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/09/bordowy-set-od-zafulcom.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny choker i koszula <3

    Ja zamówiłam fajną, letnią maxi już miesiąc temu z nadzieją, że jeszcze z niej skorzystam, nadal nie przyszła, a pogoda już jesienna, więc też dopiero na przyszły rok bedzie :/


    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  11. Klasyczny zestaw, a sukienka świetna :) Ja lubię jesień za ciepłe swetry, chociaż już złapało mnie przeziębienie.
    :)
    http://gingerheadlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetna stylizacja!

    http://diamontsfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam Cię w eleganckiej wersji:* świetnie wyglądasz:*
    Mi też jest ciężko pogodzić się z odejściem lata, jak zwykle tak szybko mineło:(:(

    OdpowiedzUsuń
  14. ależ mi się podoba Twoja koszula! cały look - genialny :)
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylizacja 😍
    Ta biała bluzeczka jest cudna-tak jak buty 💞
    Co do sukienki-nie w moim stylu ale ty wyglądasz przepięknie 😍💞
    Pozdrawiam
    Lili-93.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam złote dodatki :) Wyglądasz ślicznie :*
    Zapraszam na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądasz w takim eleganckim zestawie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna klasyczna stylizacja- Świetnie się prezentujesz

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetnie wyglądasz. Klasyka zawsze się sprawdza.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger