Czerwone baleriny z falistym brzegiem | WYGRAJ TATUAŻ



Hej Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z codzienną stylizacją. Wraz z Ukochanym wybraliśmy się na spacer i w tą piękną pogodę nie mogło być inaczej - musiałam wziąć aparat :) Uwielbiam takie słoneczne zdjęcia, bez zimowych kurtek i rękawiczek  <3 
Co to stylizacji to jest wręcz banalna. Jeansy, koszula i baleriny :) Postawiłam na dwa mocne kolory - butelkowa zieleń i czerwień (wpadająca w pomarańczowe tony). Myślę, że tyle wystarczy by cały look nabrał charakteru :) Co myślicie o takim zwyklaczku? :)
Koszula - Mango
Buty - H&M
Torebka -  Sinsay 
Zegarek - Sammydress

Uwaga! Kochani mam dla Was wspaniałą wiadomość :) Są tu jacyś fani tatuaży? Marzy Wam się jakiś, a brakuje Wam pieniędzy, bądź odkładacie to ciągle czekając na odpowiedni moment? Wraz z zaprzyjaźnionymi blogerami i studiem tatuaży la_familia_tequila zorganizowaliśmy wspaniały konkurs :) Do wygrania nagroda o wartości 600 zł, a mianowicie  tatuaż o wymiarach max 10cmx10cm własnego projektu po konsultacji ze studiem, bądź wybór projektu oferowanego przez studio. Możecie nagrodę zatrzymać dla siebie, albo zrobić komuś super prezent. Być może ktoś z Waszych bliskich ciągle mówi, że chciałby zrobić sobie mały tatuaż, ale jeszcze tego nie zrobił, więc to jest idealna okazja by wygrać coś dla niego <3
Po więcej szczegółów zapraszam na mój Instagram :) Ja gdybym miała takie małe marzenie na pewno bym się nie wahała. Nawet dojazd do studia byłby dla mnie drobnostką, gdyby okazało się, że wygrana jest moja <3 
<< TU LINK DO KONKURSU >>

22 komentarze:

  1. torebka super :D cały zestaw jest super :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super wyglądasz, piękne zdjęcia :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wygladaja czerwone balerinki :O

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wyglądasz :)
    Podoba mi się torebka :)

    Zapraszam CAKEMONIKA

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam butelkową zieleń <3 cudownie w niej wyglądasz :) piękne słoneczne zdjęcia Kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  6. beautifull combination dear i like it,thanks for sharing..

    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  7. prześlicznie wyglądasz <3 super koszula <3

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się podoba torebka, nie wiedziałam, że mają takie w sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam takie "zwyklaczki" :P i powiem Ci jedno, gdyby tylko takie chodziły po ulicach, od razu świat byłby piękny <3 hihihi
    koszula jest świetna, bardzo podoba mi się kolor, bo jest rzadko spotykany i oryginalny, więc noś ją kochana dumnie :)

    I pochwal się w koncu tym sekretem, o ktorym niedawno mówiłaś :D

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  10. Mieszkasz w bardzo ładnej okolicy z tego co widzę na zdjęciach. Tylko korzystać i spacerować :)
    Śliczna jest ta koszula :)
    Zapraszam na mój nowy wpis :)
    ZAPRASZAM MonicaStyle

    OdpowiedzUsuń
  11. Cześć gdzie wychaczyłaś te balerjnki? Wygodne są ? Jak w nich chodzisz to jak nadepniesz na coś twardego to coś czujesz? Chodzi mi o to czy są twarde

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Twardej wkładki nie mają i wygodnie się w nich chodzi :) nie czuć kamyczków :) jednak materiał, z których są one wykonane jest twardy i niestety trochę obciera pięty. Ale kupiłam już sobie zapiętki i nie mam na co narzekać :) Podpisałam z jakiego są sklepu - Zamówiłam je online :)

      Usuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger