Platynowa sukienka PAKUTEN & różowe szpilki czasnabuty | wymarzony zegarek Daniel Wellington


Hej Kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z piękną platynową sukienką, różowymi szpilkami oraz wymarzonym zegarkiem Daniel Wellington. To są nowości w mojej szafie i chętnie opowiem Wam o nich coś więcej :)
Sukienka to nowość ze sklepu Pakuten.pl. Nie uwierzycie, ale ta piękność kosztuje tylko 60 zł. Wspaniała jakość i cena. Na wiosenne, ciepłe dni jest idealna. Do tego ma super materiał, który po 5 godzinnej podróży nadal wyglądał świetnie i się nie pogniótł :) Przyznam, że to dla mnie niezwykle istotne.Sukienka była na mnie odrobinę za duża, ponieważ to rozmiar uniwersalny i z reguły większość takich rzeczy na mnie wisi,ale mam mamę szwaczkę, więc zmniejszenie takiej sukienki to nie problem :) Szpileczki w cukierkowym odcieniu różu  idealnie współgrają z kolorem sukienki. Ten model pokazuję Wam dość często na moim blogu i często gości na moich stopach. Pomimo wysokości są idealnie wyprofilowane i są naprawdę wygodne. Spędziłam w nich nawet wesele, więc jeśli lubicie wysokie obcasy to z czystym sumieniem mogę je Wam polecić :) Już sam fakt, że to moja 3 para świadczy o tym, że muszą być super :) Całość uzupełniłam dodatkami. Dobrze znana Wam już torebka Fabiola i mój nowy zegarek marki Daniel Wellington MODEL CLASSIC PETITE. Biała tarcza ze złotym paskiem wygląda idealnie (tarcza w rozmiarze 32 mm). Do niego wybrałam również wymienny biały pasek, który mogliście już zobaczyć na moim Instagramie, ale oczywiście pojawi się też na blogu w jakimś wiosennym outficie. Jeśli również marzy Wam się zegarek DW to na hasło „MISMARLI” dostaniecie 15% zniżki ->  www.danielwellington.com (kod ważny do 30 maja), a jeśli zrobicie zakupy jeszcze dziś albo jutro to dodatkowy pasek będziecie mieli gratis :) Wspominałam Wam już o tym na Instagramie, więc osoby, które mnie śledzą dobrze o tym wiedzą :)
Zdjęcia robiliśmy tym razem w Poznaniu w czasie mojego wyjazdu na Blog Conference :) Super, że mogłam zwiedzić to wspaniałe miasto i uczestniczyć w takim ciekawym evencie, ale więcej o tym napiszę Wam w „Podsumowaniu miesiąca”, a dzisiaj zostawiam Was z masą  słonecznych zdjęć <3 Dajcie znać w komentarzach co o nich myślicie? :)

Torebka - Fabiola


37 komentarzy:

  1. Sukienka jest śliczna. Ty wyglądasz w niej cudnie,a kolory idealnie współgrają.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna jest ta sukienka, bardzo zaczęły znowu mi się podobać takie rozkloszowane i zbluzowane modele <3
    I szpiluchny cudne <3 piekny kolor, ajćććć <3
    wygodne są ? bo marzą mi się takie, ale trochę się boję czy podołam, już dawno w szpilkach nie chodziłam, a wypadałoby znowu poczuć się trochę kobieco :P hehehe

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szarość i róż to jest genialne połączenie, lubię bardzo!<3

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie pastele wiosną :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądasz przepięknie Uwielbiam połączenie szarego i pastelowego różu. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Elegancko i tak wiosennie. Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Buciki śliczne ;) I idealnie pasują do całej stylizacji. Jest kobieco i elegancko ;) Super ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycam się Fabiolą. <3 Uwielbiam ich torebki! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja tez bardzo lubię sklep Pakuten ,mają tam naprawdę fajne rzeczy i w bardzo fajnych cenach
    Wyglądasz przecudnie w tej pięknej stylizacji😍
    Pozdrawiam
    Lili

    OdpowiedzUsuń
  11. Bajkowa stylizacja :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wyglądasz.
    Ps. Czy przypadkiem nie pracujesz w telewizji bo przyciągasz wzrok. I to jeszcze jak.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz kochana:) Ale ty masz śliczne włosy no zazdroszcze moje to jeszcze kilka lat zanim cię dogonie:)

    Buziaki przesyłam i po dłużeszej przerwie zapraszam na nowy post:)
    WWW.KARYN.PL

    OdpowiedzUsuń
  14. Super wyglądasz ;) a szpilki piękne!

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolory idealne na wiosnę :) Wyglądasz świetnie w tym zestawieniu i czekam na podsumowanie miesiąca by dowiedzieć się nie co więcej o twoim wyjeździe :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak zawsze kochana zachwycasz! Bardzo mi się podoba ten Twój look

    SUper

    Miłego dnia i zapraszam do siebie w wolnej chwili,
    xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie, kobieco i z klasą. Jak zwykle zresztą :) Wyglądasz po prostu kwitnąco!

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam takie kolorystyczne zestawienia :) Bardzo fajna,kobieca, troszkę romantyczna stylizacja ;)! Pozdrawiam ;)!

    OdpowiedzUsuń
  19. ile zdjęć <3 cudowneeee i nareszcie jest ich dużo :) uwielbiam Cię oglądać <3 mam sukienkę z Pakuten z podobnego materiału i również jestem zadowolona, właśnie tym, że nawet po kilku godzinach nie ma żadnych zagnieceń :)
    piękne zdjęcia Kochana :) Oby więcej takich <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale cudowna sukienka! Strasznie mi się podoba ! Cała stylizacja jest dopracowana perfekcyjnie, wszystko do siebie pasuje ;)

    around-nadien.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczna sukienka i naturalnie zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Klasa kochana <3 Szare sukienki są takie uniwersalne! W najnowszym wpisie też mam takie połączenie kolorystyczne :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Cześć świetnie wyglądasz super zdjecia i fajny blog �� ale ja nie o tym chciałam zapytać co zrobilaś z tymi poprzednimi dwiema parami szpileczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) dziękuję :* szpileczki oczywiście są w mojej szafie i chętnie je zakładam :)

      Usuń
  24. Cudownie wyglądasz :) Każdy z elementów Twojej stylizacji bardzo mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  25. Całość jest prześliczna na Tobie pozdrawiam Adriana Style

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny zestaw. Buty skradły mi serce!
    https://magdelblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetnie wszystko pasuje super sesja

    OdpowiedzUsuń
  28. Jak tu wszystko idealnie do siebie pasuje! <3 A wyjazdu do Poznania zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Najlepsza i Najpiękniejsza ❤️

    OdpowiedzUsuń
  30. No prześlicznie ! Pasują ci takie stylizację i to bardzoooo !

    OdpowiedzUsuń
  31. W tej stylizacji, to dodatki nadaja charakter . Bardzo podoba mi sie ta całość.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger