T-shirt z nadrukiem Femme Luxe


Hej Kochani! Dziś chciałabym Wam powiedzieć kilka słów o T-shircie ze sklepu Femme Luxe :) Biała koszulka to idealna opcja do wielu stylizacji, jednak czasami ciężko o dobrą jakość materiału. W tym przypadku nie mam żadnych zastrzeżeń. Jeśli lubicie bluzeczki mniej opinające figurę to polecam wziąć rozmiar większy. Ja całkiem przez przypadek dostałam rozmiar M i leży idealnie. Jeśli szukacie T-shirtu z ciekawym nadrukiem zajrzycie na stronę Femme Luxe, może znajdziecie coś dla siebie :)

T-shirt - Femme Luxe
Spódnica - Shein
Kurteczka sztruksowa - BonPrix.pl






3 komentarze:

  1. Bardzo podoba mi się ten T-shirt, podobnie jak spódniczka. <3 Super outfit! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Racja, takie białe t-shirty mogą być fajną bazą do wielu stylizacji :)

    spódniczka jaka boska ajćććć pewnie każdy facet obejrzał się za tobą na ulicy kochana, co ? :D hihihi
    pieknie wyglądasz :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawy outfit :D
    takie biale bluzki sa najlepsze, mozna je dobrac do kazdej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger