Plisowana spódnica & satynowa koszula NA-KD

Hej ❤️ Dziś po raz kolejny prezentuję Wam rzeczy ze sklepu NA-KD i po raz kolejny jestem zachwycona jakością jak i wyglądem tych ubrań. Tym razem mój wybór padł na plisowaną spódnicę midi i czarną, satynową koszule z kieszeniami. W połączeniu z sandałkami na obcasie zestaw wygląda elegancko i jest odpowiedni na ważną rodzinną uroczystość, bądź wyjście do eleganckiej restauracji lub nawet do pracy (o ile nie wymaga ona od Was odpowiedniego dress codu). Zmieniając obuwie na płaskie śmiało można sie tak ubrać na co dzień :) Po raz pierwszy skusiłam się na długość spódnicy za kolano i nadal nie jestem do tego wyboru przekonana. Jednak kobiety obdarzone długimi nogami w takiej spódnicy wyglądają o niebo lepiej. Jak Wam się podoba taki look? 

Z hasłem "mismarlix15" dostaniecie 15% zniżki na nieprzeceniony asortyment ze sklepu NA-KD ❤️

Kolczyki - NA-KD 
Torebka koszyk - TKMAXX
Sandałki - Primark 
Pasek - H&M


6 komentarzy:

  1. Bardzo mi się podoba Twoja dzisiejsza stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz pięknie w tej stylizacji. Nie sądziłam, że w plisowanej spódnicy można wyglądać tak dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  3. Spódniczka wymiata! Ma śliczny kolor. Bardzo Ci pasuje. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię plisowane spódnice, mam tez bardzo podobną taką https://modbis.pl/pol_m_Spodnice-836.html jest idealna nie tylko d pracy, ale też na różne okazje typu rodzinne imprezy :) Dobrze jest mieć kilka sztuk takiej uniwersalnej garderoby.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger