Haftowany top SHEIN

Hej Kochani. Dziś przychodzę do Was ze stylizacją na trochę chłodniejszy letni dzień. Haftowany top to hit już od kilku sezonów. Mój pochodzi ze sklepu SHEIN. Top jest naprawdę świetnej jakości i niewątpliwie zasługuje na uwagę. Wystlizowałam go z jensowymi spodniami i kurtką. Sami zobaczcie jak prezentuje się mój codzienny look z tym topem w roli głównej.
Spodnie - Primark
Torebka - TKMAXX
Kurtka - Gamiss

Poza tą perełką w moim ostatnim zamówieniu znalazły się też 3 sukienki. Dwie w serduszka i jedna w paski. Postanowiłam, że wraz z przyjaciółką zrobimy sobie mini sesję zdjęciową, więc jedna sukieneczka powędrowała do Natalii. Druga zaś do mnie. Jak udały nam się zdjęcia? Sukieneczka w paski jest dość krótka, więc jeśli jakaś długonoga dziewczyna chciałaby się na nią skusić to muszę ostrzec, że trzeba uważać na długość i o wiele lepiej prezentowały by się jako tunika (tył jest lekko dłuższy).
Tak jak przy ostatnim zamówieniu tym razem również mam dla Was kod zniżkowy na rzeczy ze sklepu SHEIN. Kod ważny do 30.09.2019r
- 15% na hasło 7marli15


7 komentarzy:

  1. Fajny top. Całkiem spoko wykonany. Ja mam jakieś obawy przed kupnem z chińskich stronek. Boję się że nie będzie to trafiony zakup.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz już niestety trzeba będzie powoli przyzwyczajać się do tego zimna grrrr

    Kurczę, ale ta bluzeczka jest piękna, byłam pewna, że Zara czy coś, a tu proszę, Shein- czasem i ni potrafią zaskoczyć :) hehe

    W paseczki sukienka też bardzo mi się podoba :)

    Buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawno mnie tu nie było, chyba zmieniłaś wygląd bloga :) Mam podobny top a nigdy go nie nosiłam z jeansami ;D Z sukienek najbardziej do mnie przemawia ta w paski.

    OdpowiedzUsuń
  4. Biały top bardzo mi się podoba. Jest mega dziewczęcy. Sukieneczki też urocze. <3 Twoje zamówienie oceniam na plus. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna, uwiodła mnie Twoja torebka - przecudowna! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger