Sukienka maxi w kwiatowy print | BONPRIX

Witajcie Kochani! Dzisiaj przychodzą do Was z sukienką maxi ze sklepu BONPRIX. Tym razem trafiłam w rozmiar. Sukienka jest obłędna. Jej materiał cudownie opływa sylwetkę i podkreśla kształty, a do tego jest "zimny" więc idealnie spiszę się w upalne dni. Uroku dodaje jej falbanka i ramiączka na szyi, które moim zdaniem optycznie wysmuklają ramiona :) Co tu dużo mówić, ja  jestem zachwycona. Jedynie musiałam ją trochę skrócić, ale przy moim wzroście (158 cm) wszystkie sukienki maxi takie są. Jednak to jest dobra wiadomość dla wysokich dziewczyn - ta sukienka będzie dla Was idealna :) Lubicie sukienki maxi?














24 komentarze:

  1. Pięknie Ci w tej sukience, sama muszę się w podobną zaopatrzyć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Boże przecudowna sesja <3 i ta sukienka no zakochałam się!!

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczności. Wyglądasz, jak królowa lata <3

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna sukienka i cała sesja piękna. Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Sliczna sukienka, a zdjecia - wprost wyborne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaka cudna sukienka <3 Prześliczna jest ;) Gdybym była wyższa to nosiłabym tylko sukienki maxi ;) No i śliczne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Obłędnie wyglądasz w tej sukience, śliczna jest :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądasz w tej sukience :) Miejsce też bajeczne!
    Sama zbieram się do zakupu kwiecistej maxi ale jakoś ciągle mi nie po drodze :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Sukienka na tle fioletowych kwiatów wygląda świetnie. Ostatnie zdjęcie- z dmuchawcem- genialne! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie urocze zdjęcia! Super wygladasz kochana!

    Zapraszam do siebie w wolnej chwili.
    Miłego dnia, xx Bambi

    OdpowiedzUsuń
  11. Serio masz 158 wzrostu ? w życiu bym nie powiedziała :O na zdjęciach zawsze wysoka wychodzisz, a tu proszę, taki kurdupelek jak ja ;) hihihihi

    Rzeczywiście ta sukienka ma swój niepowtarzalny klimat <3
    Mega podobają mi się te falbanki i wiązanie na szyi :D

    Cudownie wyglądasz kochana, na tej polanie jak prawdziwa rusałka <3
    A ostatnie zdjęcie jest przepiękne <3

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna sukienka! W kolorach lata <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądasz w tej sukience, a do tego takie super miejsce :))
    obserwuję :))

    OdpowiedzUsuń
  14. cudowne tlo do zdjec, wygladasz wspaniale <3

    www.martko.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna ta sukienka i cała sceneria tak idealnie pasuje <3
    a to zdjęcie z dmuchawcem - zakochałam się <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna ta sukienka, uwielbiam te maxi. :) Świetnie wyglądasz, a miejsca do zdjęć - obłędne. :)
    kreatywnienafotografii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. OMG Kochana zachwycam się! Zarówno sukienka jak i tło są świetnie dobrane:)
    Buziaki!:***
    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham sukienki maxi. One są najlepsze. :) Marcin

    OdpowiedzUsuń
  19. Mogę napisać tylę, że cudownie wyglądasz, a sukienka mega ci pasuję !!!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger