Letnie szorty Bonprix

Hej Kochani :) Dzisiaj przychodzę do Was w końcu w czymś innym niż sukienka czy spódnica :D jak na co dzień często zakładam spodenki i spodnie, tak na blogu rzadko możecie zobaczyć takie stylizacje :D Szorty pochodzą ze sklepu BONPRIX. Sklep chyba Wam już dobrze znany i nie trzeba go nikomu przedstawiać. Co do spodenek to mają przyjemny materiał, modny krój i proste nogawki, dzięki czemu wyszczuplają uda. Idealnie się sprawdzą na letnie upalne dni. Były delikatnie za duże i wymagały poprawek, więc jeśli zastanawiacie się nad kupnem to polecam brać mniejszy rozmiar :) Ostatnio mam fazę na body. Dzisiaj prezentuję Wam mój łup z SH z odkrytymi plecami. Sami przyznajcie, że ten tył wygląda imponująco :P Jak Wam się podoba taki look? Czekam na komentarze :) 


Body - SH (TOP SHOP)
sandały - Lasocki 


Przypominam, że robiąc zakupy przez aplikację ANSWEAR dostaniecie 10% zniżki na przecenione oraz 20% na nieprzecenione produkty marki własnej Answear (link). Wystarczy wpisać ten kod: APP18 ważny do 30.06.2018



21 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wystylizowałaś spodenki. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz jak zwykle z resztą. Spodenki świetne, widzę że modne takie tego lata z kokardką, takie eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Body mają świetne wycięcie :) A ty wyglądasz ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny zestaw a w body sie zakochałam <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/06/motyw-kwiatow-na-torebce.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie dobrany zestaw ;*
    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM


    OdpowiedzUsuń
  6. Boskie są te szorty, super Ci w nich jest :0

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny look:) uwielbiam takie szorty:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szorty, szortami. Ja zakochałam się w tym body <3 Ma rewelacyjny tył ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. This is such a cute outfit..I love those shorts!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Witam cię bardzo serdecznie w ten piękny środowy dzień Choć szary bez słońca ale jednak mnie to cieszy gdyż ostatnio upały były dla mnie nie do wytrzymania a ja i upały to się zbytnio nie lubimy prezentujesz się bardzo ładnie kobieco Nic dodać nic ująć masz figurę to jej pięknie Na tobie wszystko leży Pozdrawiam cię serdecznie Życzę ci przyjemnego dnia


    💁 odnowionaja.blogspot.com

    Zapraszam Cię serdecznie na bloga swej Przyjaciółki Agnieszki , która chwyta piękne chwile w swój obiektyw , ale również pisze życiowe przesłania z serca dla drugiego człowieka .

    Pozdrawiam serdecznie Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Szorty są rewelacyjne :) uwielbiam taki fason :)
    Pięknie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Oni właśnie bardzo często mają zawyżoną rozmiarówkę, więc ja zawsze biorę rozmiar mniejszy, niż noszę, przynajmniej trochę się pocieszę ;) hahhaha

    Te szorty są na prawdę mega ! <3
    czekam na podobny fason, ale z paski z innej stronki, aż jestem ciekawa jakie będą :)

    Kurczę, Ty wiesz, że ja jak zobaczyłam pierwsze zdjęcie, to myślałam, że nie masz bluzki hahahahaha
    tak się zlała z ciałem kolorystycznie, że aż zgłupiałam na początku hahahaha
    ale fakt, trzeba przyznać, że jest świetna <3

    Buziaki :*
    DAria

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny look! szorty bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cała stylizacja jest genialna!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kochana musisz koniecznie robić więcej takich stylóweczek bo wyglądasz w nich zjawiskowo <3 Idealnie podkreślają Twoją piękną figurę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Piękna, elegancka i idealna stylizacja na każdą okazję <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Jedno z moich ulubionych połączeń. Ostatni znalazłam na stronie https://wassyl.pl/pol_m_Spodnie_Szorty-171.html świetne szorty i od razu wzięłam dwie pary, tak na zaś :D

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za każdy komentarz! :) Zawsze staram się odwiedzać osoby, które tu zaglądają i zostawiają po sobie jakiś ślad. Jeśli spodobał Ci się mój blog zaobserwuj go :) Będzie mi bardzo miło i jeśli spodoba mi się Twój blog, na pewno się odwdzięczę :)

Copyright © 2014 Mis Marli , Blogger